- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تمجید فرهنگی از احمدی نژاد: در اذهان مردم نکات درخشانی ثبت شده است!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: فرهنگی، نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم با تمجید از عملکرد احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری گفت: صرف نظر از حاشیه‌هایی که آقای احمدی نژاد داشت در اذهان مردم نکات روشن و نقاط درخشانی ثبت شده است.
به گزارش آذرقلم، محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار کرد: روی کار آمدن دولت سید ابراهیم رئیسی امیدهای زیادی را ایجاد کرده است. این فرصتی برای جمهوری اسلامی است تا مسیر متفاوتی برای مدیریت کشور ترسیم کند. اگر قرار باشد همان رویه گذشته تکرار شود، اتفاق خوبی نخواهد افتاد.
نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: در تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی، هشت سالش متفاوت بوده است و البته دو ماه نیز شهیدان باهنر و رجایی بر سر کار بودند. حدود ۳۵ سال تفکر دیگری بر کشور حاکم بوده و آن را اداره کرده است. همه کامیابی‌ها و ناکامی‌ها برای این ۳۵ سال است.
وی با اشاره به دوره ریاست محمود احمدی نژاد گفت: صرف نظر از حاشیه‌هایی که داشت در اذهان مردم نکات روشن و نقاط درخشانی ثبت شده است. اگر قرار باشد همان رویه ۳۵ ساله برگردد و در فضای عمومی مدیریت‌ها، افکار خاصی حاکم باشد، باعث سرخوردگی نیروهای انقلاب و حامیان آیت الله رئیسی می‌شود.

مجلس به مسائل حاشیه‌ای زیادی گرفتار است
وی در پایان نطقش در خصوص مجلس گفت: مجلس به جای اهتمام به اشتغال، تولید، مدیریت گرانی‌ها و حل مشکلات معیشتی مردم به مسائل حاشیه‌ای زیادی گرفتار است. دست کم سعی کنید و کنیم که بر فشار بر مردم اضافه نکنیم و معلمان عزیز به همین میزان اکتفا کنند تا در آینده شاهد تحولات بهتر و جدیدتر باشید.
فرهنگی همچنین از برخی انتصابات در دانشگاه های کشور و از جمله دانشگاه تبریز انتقاد کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]