- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده تا پایان آبان به بهره‌برداری می رسد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: شهردار تبریز ضمن بازدید از روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید رحمان فروزنده که به همت شهرداری منطقه دو تبریز اجرا می شود از افتتاح این پروژه تا پایان آبان ماه خبر داد.
به گزارش آذرقلم، یعقوب هوشیار با حضور شبانه در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده، آخرین وضعیت این پروژه ترافیکی را مورد بررسی قرار داد.
تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده از جمله پروژه‌های غیرفعال و راکد تبریز بود که در ماه‌های اخیر باتوجه به نصب روزشمار و بازدیدهای مکرر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به پیشرفت قابل توجهی رسیده و به تدریج به مرحله بهره برداری نزدیک‌تر می‌شود. هم اکنون تیرهای عرشه این پروژه در حال نصب بوده و عملیات آرماتوربندی عرشه در حال انجام است و بعد از این مرحله، بتن ریزی عرشه آغاز خواهد شد.

پروژه شهید فروزنده به دلیل قرار گرفتن بر روی کانال بزرگ انتقال فاضلاب از جمله پروژه های مهم و دشوار از لحاظ مراحل اجرائی است که با تلاش دست‌اندرکاران به صورت شبانه‌روزی در حال احداث است. عملیات زیرسازی رمپ شرقی این پروژه به پایان رسیده و در رمپ غربی نیز در حال انجام است.
تقاطع غیرهمسطح شهید رحمان فروزنده به‌طول ۵۲۶ متر و عرض باندهای رفت و برگشت آن جمعا در ۱۶ متر در حال اجرا است و اعتبار اولیه پروژه ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام شده است که توسط شهرداری منطقه دو تبریز تامین می شود.
این تقاطع غیرهمسطح طبق روزشمار اعلامی در سی‌ام آبان سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]