- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تقاطع غیرهمسطح ارتش به کمربندی میانی تبریز احداث می شود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آذرقلم: تقاطع غیرهمسطح میدان شهید ناصر مقدم (روگذر ارتش به کمربندی میانی تبریز) با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال امسال به اجرا در می آید.

اسحقی

اسحقی، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به بروز مشکلات ترافیکی در پی بازگشایی خیابان شهدای ارتش اظهار کرد: پس از بازگشایی خیابان شهدای ارتش شاهد بروز مشکلات ترافیکی در خیابان آزادی و تقاطع کمربندی میانی و ارتش بودیم که در جهت کاستن از بار ترافیکی منطقه و کسب رضایت مردم، احداث پروژه غیرهمسطح در تقاطع ارتش _ کمربندی میانی به تصویب شورای ترافیک استان رسیده و در بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز نیز پیش بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، با اشاره به وجود ترافیک در میدان شهید ناصر مقدم (تقاطع خیابان شهدای ارتش با کمربندی میانی) گفت: در آینده نیز ترافیک در این نقطه از شهر افزایش خواهد داشت،   بنابراین احداث تقاطع غیرهمسطح در مکان اجتناب ناپذیر خواهد بود.

این پروژه با مشارکت دو منطقه شهرداری یعنی مناطق دو و سه تبریز اجرا می شود.

اتمام آسفالت‌ریزی مسیرگشایی خیابان ۵۵ متری «شهدای ارتش» با ۱۵۰۰ تن ...

باقر خوشنواز شهردار منطقه دو تبریز با اشاره به پروژه های مهم شهرداری منطقه ۲ تبریز در سال ۹۹ گفت: این منطقه در احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهید ناصر مقدم (روگذر ارتش به کمربندی میانی) به عنوان منطقه معین شهرداری منطقه ۳ مشارکت خواهد کرد. این پروژه با بودجه ۲۴ میلیارد تومان احداث می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]