- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تغییر نام ورزشگاه بنیان دیزل و شهرک صنعتی تبریز 4 به نام «سردار سلیمانی»

آذرقلم: به رسم ادب و احترام به پیشگاه شهید عالیقدر مدافع حرم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تغییر نام اماکن شهر تبریز به نام این شهید عزیز ادامه دارد.

به گزارش آذرقلم، امروز هم دو مکان ورزشی و صنعتی آذربایجان شرقی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

تغییر نام ورزشگاه بنیان دیزل به نام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»

به دستور مالک باشگاه تراکتور، ورزشگاه بنیان دیزل به «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» تغییر نام داد.

به گزارش آذرقلم، محمدرضا زنوزی مطلق – مالک باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز به پاس قدردانی از رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار سر افزار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل را به نام استادیوم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تغییر نام داد. 

نخستین ورزشگاه ایران به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد

استادیوم اختصاصی باشگاه فرهنگی و ورزشی ماشین سازی تبریز یکی از استادیوم های مدرن و دارای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آذربایجان و ایران است که اواخر سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۵ هکتار در منطقه غرب تبریز و جاده صنعت و خیابان دیزل آباد و در محوطه کارحانه بنیان دیزیل کلنگ زنی شد که فاز اول این مجموعه با گنجایش ۲۰۰۰ صندلی ویژه تماشاگران، زمین چمن جهت برگزاری مسابقات، رختکن و اتاق داوران و پزشکان به بهره برداری رسید.

 این ورزشگاه در محل باشگاه تراکتور واقع شده و میزبان بازی‌های خانگی تیم ماشین سازی است. گنجایش کنونی جایگاه ویژه تماشاگران استادیوم اختصاصی ماشین سازی ۱۲ هزار  نفر است.

اولین بازی در استادیوم شهید قاسم سلیمانی ۵ بهمن ماه بین دو تیم ماشین سازی و سپاهان برگزار می شود.

تغییر نام شهرک صنعتی تبریز 4 به نام شهید قاسم سلیمانی

سردار

 استاندار آذربایجان شرقی با تغییر نام شهرک صنعتی تبریز 4 به نام زنده یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی موافقت کرد.

محمد رضا پورمحمدی در دیدار شورای معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به پیشرفت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بعد از ایام جنگ تحمیلی اظهار کرد: خبر شهادت سردار سلیمانی باعث شد که تمام مردم با هر تفکر و جنسیتی و در هر سن و سالی، یکپارچه در مظلومیت این شهید عزیز ایستاده و بگرید.