- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تغییر نام اماکن آذربایجان شرقی به نام «سردار سلیمانی» ادامه دارد…

آذرقلم: حرکت و اقدام هماهنگ همگانی برای پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در همه شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی همچنان ادامه دارد.

به گزارش آذرقلم، در همین رابطه، بسیاری از مسئولان ادارات، سازمان ها، شوراهای اسلاامی شهر و شهرداری ها، در حرکتی ارزنده، تغییر نام اماکن شهری، فرهنگی و صنعتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

گزارش های رسیده به پایگاه خبری آذرقلم، حاکی از ان است که هر روز چند مورد از اماکن فرهنگی و شهری به نام این شهید بزرگکوار نامگذاری می شود تا نام و خاطره این سردار رشید در اذهان مردم جاوید بماند.

پیش از این نیز، شهرک صنعتی 4 تبریز و ورزشگاه بنیان دیزل به نام این سردار شهید تغییر نام داده بود.

برخی از این اخبار را باهم مرور می کنیم:

 تغییر نام بزرگراه رسالت بناب به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

بزرگراه رسالت شهرستان بناب به منظور ارج نهادن به رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار سرفراز دل‌ها به‌نام بزرگراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

تصویب شد؛ تغییر نام بزرگراه رسالت بناب به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

اعضای شورای اسلامی شهر بناب در جلسه رسمی امروز خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگ راه اسلام و ایران اسلامی بزرگراه واقع در حد فاصل میدان بسیج تا میدان معلم این شهر را به‌نام «بزرگراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کردند.

بلوار آزادی مرند به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد

بلوار آزادی شهر مرند به تصویب شورای اسلامی این شهر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تغییر نام داد.

فرامرز آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر مرند، گفت: شورای اسلامی شهر مرند به پاس رشادت ها و خدمات ارزنده این سردار بزرگ انقلاب و نظام جمهوری‌ اسلامی مصوب کرد بلوار آزادی از اول پل ولایت تا پل یالدور این شهر به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شود.

نامگذاری ساختمان دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی بنام سردارسلیمانی

ساختمان شماره ۲ دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شد.

مراسم تجلیل از مقام شامخ فرمانده دلاور سپاه قدس امروز با حضور سردار عباسقلیزاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور استان و مرکز تبریز برگزار شد و ساختمان شماره ۲ پیام نور استان بنام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و رونمایی شد.

نامگذاری خیابانی در شهر خامنه

حد فاصل میدان بسیج تا میدان ولایت شهر خامنه به نام شهید زنده یاد سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به پاس تلاش های ارزشمند این شهید بزرگوار در راه تأمین امنیت کشور و تحقق آرمان های اصیل اسلام، حد فاصل میدان بسیج تا میدان ولایت شهر خامنه به نام این شهید بزرگوار نامگذاری گردید.

مطالب مرتبط:

تغییر نام ورزشگاه بنیان دیزل و شهرک صنعتی تبریز ۴ به نام «سردار سلیمانی»