- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تعریف رئیس جمهور از تبریز به مذاق برخی از دوستان پایتخت‌نشین خوش نیامد/ بالا بودن خشونت‌های کلامی و رفتاری در آذربایجان شرقی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آذرقلم: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تمجید رئیس جمهور از خدمات مردم تبریز در امر جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر، اظهار داشت: سخنان ایشان گویا به مذاق برخی از دوستان پایتخت‌نشین خوش نیامد و واکنش‌هایی را شاهد بودیم که به نظر می‌رسد لازم است برخی از افتخارات تبریز و آذربایجان مجدداً یادآوری شود.

به گزارش آذرقلم، محمدرضا پورمحمدی در هشتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی با محوریت بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی بحران کرونا، اظهار داشت: بحران کرونا در کنار مشکلاتی که برای مردم ما به وجود آورده، صحنه‌های زیبایی از مودت، وفاق و همدلی را نیز در جامعه ایجاد کرده است که باید از این فرصت برای تقویت اعتماد اجتماعی استفاده کنیم.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تمجید رئیس جمهور از خدمات مردم تبریز در امر جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر، اظهار داشت: سخنان ایشان گویا به مذاق برخی از دوستان پایتخت‌نشین خوش نیامد و واکنش‌هایی را شاهد بودیم که به نظر می‌رسد لازم است برخی از افتخارات تبریز و آذربایجان مجدداً یادآوری شود.

پورمحمدی اضافه کرد: واقعیت‌ها را باید بگوییم و اگر به بهانه اینکه ممکن است عده‌ای سوءاستفاده کنند، دستاوردهای خود را بازگو نکنیم ناسپاسی کرده‌ایم.

وی در عیم حال افزود: متأسفانه ۱۰ درصد از جمعیت استان حاشیه‌نشین هستند و فراوانی برخی از جرایم مانند مشاجره، خشونت‌های کلامی و رفتاری و کودک‌همسری در استان بالاست و شاهد برخی از آسیب‌های نوظهور هستیم که باید برای حل تمام این مسائل تدبیر شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه البته بیان این افتخارات به معنی نادیده گرفتن مشکلات نیست، افزود: متأسفانه ۱۰ درصد از جمعیت استان حاشیه‌نشین هستند و فراوانی برخی از جرایم مانند مشاجره، خشونت‌های کلامی و رفتاری و کودک‌همسری در استان بالاست و شاهد برخی از آسیب‌های نوظهور هستیم که باید برای حل تمام این مسائل تدبیر شود.

وی افزود: در حوزه اعتیاد و مواد مخدر، با وجود اینکه کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته و آذربایجان شرقی با نرخ ۱.۲ درصد جزو پاک‌ترین استان‌های کشور است، اما باز هم باید توجه بیشتری انجام شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]