- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تعداد مبتلایان کرونا در آذربایجان‌شرقی تا یکشنبه: ۸۶۷ مبتلا، ۸۲ فوتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آذرقلم: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۵۴ نفر مثبت اعلام شد و به ۸۶۷ نفر مبتلا قطعی شد.

به گزارش آذرقلم، سیدجمال‌‌الدین حسینی‌اقدم، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی تبریز امشب در گفت‌وگوی خبری زنده تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۵۴ نفر مثبت اعلام شد و به ۸۶۷ نفر مبتلا قطعی شد.

وی با بیان اینکه ۴۵۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا درمان شده و تحت مراقبت هستند، گفت: مبتلایان امروز طی دوره نهفتگی ۱۰ روزه بودند که علائم خود را در شرایط وخیم نشان داده و به بیمارستان کشانده است.

حسینی اقدم اضافه کرد: با احتساب پنج فوتی جدید امروز، سوم فروردین ماه، تعداد فوتی‌ها تا به امروز به ۸۲ نفر افزایش یافته است.

وی تعداد مبتلایان بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان‌های استان را ۴۵۰ نفر عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: هر روز سیر صعودی داریم و تقریبا هر روز با یک روند برابر روبه‌رو هستیم و قطعا اثرات تعطیلی‌ها و در خانه ماندن امروز را در چند روز دیگر خواهیم دید.

وی متذکر شد: تمام تلاش ما بر مقابله با تشدید ویروس است،  از این‌رو بهترین راه همان پیشگیری است که بهترین پیشگیری هم رعایت نکات بهداشت و عدم تجمع و ماندن در خانه است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]