- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تصاویر: حماسه آفرینی هوادار، خارج از مستطیل سبز یادگار

آذرقلم: شکست تلخ تراکتور، تیم محبوب آذربایجانی ها برابر استقلال آن هم در برابر دیدگان 80 هزار تماشاگر، خاطره تلخی است که هر چند دنیزلی و حاج صفی و زنوزی و بقیه دست اندرکاران تیم به تماشاگران بگویند که آن را فراموش کنید اما به این زودی ها اثرات این زخم از ذهن شورآفرینان پاک نمی شود.

به گزارش آذرقلم، فارغ از ماجرای داخل مستطیل بد نیست از زاویه ای دیگر به این بازی نگاه کنیم. جایی که عکس های زیبایی توسط عکاسان خبری ثبت و ضبط شد. به وی|ژه از تمشااگرانی که وفاداری خود را به اثبات رساندند. ای کاش بازیکنان این تصالویر را ببینند و در بازی های بعدی به جای متهم کردن این و آن، کمی غیرت، تلاش و تعصب بیشتری به خرج دهند و سرمربی هم با تاکتیکی پخته تر تیم را به میدان بفرستد.

با وجود همه مسائل مطرح شده، بی تردید هواداران تراکتور امسال به تیم شان بسیار امیدوار هستند؛ امیدوار به اینکه بتواند طلسم قهرمان نشدن در لیگ برتر با حضور دنیزلی شکست شود و این موضوع جز با فراموشی شکست مقابل استقلال و فکر کردن به روزهای خوب آینده به دست نمی‌آید. قطعا سرمربی تراکتور هم این موضوع را خوب می‌داند و از حالا باید به فکر جبران دو شکست گذشته تیمش باشد. تراکتور با توجه به امتیازاتی که در گذشته جمع کرده زمان برای جبران به اندازه کافی دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلالدیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال