- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تصادف مرگبار بر روی پل کابلی تبریز/ فوت یک زن میانسال

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی، گفت: سانحه رانندگی در پل کابلی تبریز ، یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش آذرقلم،، وحید شادی‌نیا اظهار کرد: مقارن ساعت 15 عصر امروز گزارش برخورد یک دستگاه پیکان وانت با پژو بر روی پل کابلی تبریز به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی افزود: در اثر این برخورد، خودروها دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله نبروهای آتش نشانی اقدام به اطفای آتش کردند. متاسفانه در این حادثه یک زن میانسال جان خود را از دست داد.

شادی.نیا ادامه داد: این حادثه یک مصدوم نیز داشت که تحت اقدامات پیش‌بیمارستانی عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافت.

سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی سه کشته برجا گذاشت

سانحه رانندگی در جاده قدیم تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: سانحه رانندگی در جاده قدیم تبریز ( به سمت شیبلی، مقابل کارخانه پپسی)، پنج مصدوم برجا گذاشت.

وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه امروز، گزارش برخورد یک دستگاه خودروی پژو با روا در جاده قدیم تبریز به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام این گزارش، عوامل اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به مصدومیت پنج نفر د این حادثه، ادامه داد: پنج مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌های امام رضا (ع) و امام سجاد (ع) انتقال یافتند.

برخورد خونین پراید به تیربرق در تبریز با ۲ کشته
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته شدن دو فرد و مصدوم شدن سه فرد دیگر در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید به تیربرق در تبریز خبر داد.

وحید شادی نیا اظهار داشت: ساعت ۱۷ و ۱۴ دقیقه امروز، گزارش این حادثه در جاده ائل گلی تبریز، نرسیده به فلکه گلشهر به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، افزود: در این حادثه، دو نفر فوت و سه نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: سه مصدوم بدحال حادثه تحت اقدامات پیش بیمارستانی و احیا توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]