- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تسویه ۶۵۰ میلیارد تومان از بدهی های دانشگاه علوم پزشکی تبریز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: رئیس دانشکاه علوم پزشکی تبریز، با تاکید بر لزوم واقعیت نگاری در انتشار اخبار و رویدادها گفت: روابط عمومی ها خبررسانی صریح، شفاف و به موقع را به دور از وعده در اولویت قرار دهند.
به گزارش آذرقلم، دکتر بهمن نقی پور در دومین کارگاه آموزشی خبر نویسی ویژه روابط عمومی های واحد های تابعه دانشگاه با اشاره به ایثارگری بالغ بر ۲۵ هزار نفر در بدنه نظام سلامت استان اظهار کرد: تبیین ایثارگری های پرسنل بهداشت و درمان عامل مهمی در ایجاد امید در جامعه است.
وی با تاکید بر امید آفرینی در جامعه افزود: روابط عمومی‌ها حرف های ناامید کننده را کنار بگذارند و به صورت هنرمندانه امید را در جامعه تزریق کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تبیین اقدامات صورت گرفته در بدنه نظام سلامت را نمونه ای از جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: باید روحیه امید را در جامعه نهادینه کرده و روند ها را با تکیه بر ابتکار، هنر و خلاقیت اصلاح کنیم.
دکتر نقی پور در بخش دیگری از سخنان خود از تسویه بیش از ۶۵۰میلیارد تومانی بدهی‌های دانشگاه خبر داد و افزود: مهرماه سال گذشته در شرایط سخت و با بدهی های سنگین مسئولیت را تحویل گرفتیم و بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان از بدهی های دانشگاه در کمتر از شش ماه تسویه شده است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: باید درس آموخته های هفته دفاع مقدس به عنوان الگوی عمل در تمام بخش های دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به همه گیری کرونا در دو سال گذشته و ایثار و تلاش جامعه پزشکی و درمانی در مقابله با این بیماری، جهاد و همت مدافعان سلامت را الهام گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس دانست و گفت: ایثارگری‌های مدافعان سلامت ماندگار است.

دانشگاه علوم پزشکی پیش گام در برگزاری کارگاه های آموزشی است
مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این کارگاه آموزشی، با تاکید بر لزوم برگزاری منظم کارگاه های آموزشی توسط سازمان ها و ادارات گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در برگزاری کارگاه های آموزشی پیش گام است.
رامین نظامی خواه اظهار کرد: صرف داشتن تعهد برای ما کافی نیست، آنچه ما را به عنوان روابط عمومی می تواند موفق کند افزایش مهارت ها در حوزه تخصصی است و بدون تخصص و مهارت افزایی و خروجی رسانه ای، صرف باور ها پذیرفتنی نیست.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز، تولید محتوا در بدنه روابط عمومی ها را ضروری دانست و گفت: انتظار می رود روابط عمومی ها درست نویسی را با تاکید بر تولید محتوا پیگیری کنند.
امیر عزیزی بهروز، ارتباط با رسانه ها را نیز متذکر شد و گفت: اطلاع رسانی شفاف از عملکردها به ارتباط تنگاتنگ دانشگاه ها با رسانه ها کمک خواهد کرد.

فعال رسانه ای و دانش آموخته دکترای علوم ارتباطات و روزنامه نگار پیشکسوت استان نیز در این کارگاه آموزشی ضمن ارائه آخرین متد خبر نویسی بر ضرورت تسلط کارشناسان روابط عمومی به روش های خبر نویسی تاکید کرد.
محمد امین خوش نیت با اشاره به ضرورت رعایت اسلوب خبرنویسی مدرن، تاکید بر ارزش های خبری را در محتوای اخبار تولیدی مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: خبر خوب را باید خوب نوشت و زیاد نوشتن و زیاد خواندن رمز موفقیت کارشناسان روابط عمومی است.
در این کارگاه آموزشی یک روزه موارد تخصصی حوزه خبر از سوی محمد امین خوش نیت استاد این کارگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]