- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور 1 – ذوب آهن اصفهان : 4

آذرقلم: تیم فوتبال تراکتور در بازی خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان ۴ بر یک مغلوب شد.

حضور 5 هزار بانوی تبریزی در ورزشگاه
با پرشدن جایگاه در نظر گرفته شده برای بانوان هواداران تراکتور، جایگاه جدید برای هواداران این تیم باز شد.
در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود.در این بازی برای اولین بار حضور بانوان فراهم شد، اما به دلیل استقبال بیش از حد، جایگاه اختصاص یافته برای بانوان به سرعت پر شد.
مسئولین برگزاری مسابقات تصمیم گرفتند ظرفیت بخش بانوان را افزایش دهند و جایگاه مجاور را نیز به بانوان اختصاص دادند.
حدود ۳۰ هزار تماشاگر برای بازی تراکتور با ذوب‌آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور یافتند که حدود 5 هزار نفر آن بانوان بودند.
این بازی با نتیجه عجیب و غیرمنتظره 4 بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید.

باخت سنگین تراکتور در تبریز

محمد نصرتی مربی تراکتور استعفا داد
مربی تیم تراکتور از سمت خود استعفا داد.
محمد نصرتی مربی تیم تراکتور بعد شکست تیم تراکتور برابر ذوب آهن اصفهان، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این آخرین بازی بود که در خدمت تیم تراکتور بودم و از سمت خود استعفا می دهم.باشگاه تراکتور هنوز به استعفای مربی خود واکنش نشان نداده و به نظر می رسد این تصمیم احساسی از سود نصرتی بوده و باشگاه امیدوار است وی در تصمیمش تجدید نظر کند.

رکورد‌ منفی خمز و ثبت سنگین‌ترین شکست خانگی تراکتور
رکورد سنگین‌ترین شکست خانگی تراکتور به نام پاکو خمز ثبت شد.
در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم ذوب آهن بود که این بازی در پایان با برتری 4 بر یک تیم ذوب آهن به اتمام رسید.نیمه نخست تیم مهمان یک گل و نیمه دوم 3 گل زد و تنها گل تراکتور در دقیقه 94 از نقطه پنالتی توسط مهدی عبدی به دست آمد.این سنگین ترین شکست تیم تراکتور در لیگ برتر بوده و بعد از شکست سنگین 7 بر یک برابر استقلال در تهران، رکورد سنگین ترین شکست های خانگی و بیرون از خانه به نام خمز ثبت شود.

اعتراض و ناراحتی شدید تماشاگران از خمز
هواداران تراکتور در ورزشگاه یادگار به سرمربی تیم تراکتور بابت شکست سنگین اعتراض کردند.
تیم تراکتور در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان متحمل شکست سنگین خانگی شد.بعد از دریافت گل سوم تراکتور هواداران تیم تراکتور با شعار “حیا کن رها کن” برای اولین بار به پاکو خمز نسبت به نتایج تیم اعتراض کردند.بعد از گل چهارم اعتراض ها شدت بخشیده و تماشاگران تراکتور شروع به ترک ورزشگاه کردندحالا باید منتظر ماند و دید واکنش باشگاه تراکتور به سنگین ترین شکست خانگی تراکتور در لیگ برتر چه خواهد بود.

انتقال 3 هوادار تراکتور با آمبولانس به بیمارستان
3 هوادار تراکتور در بازی با ذوب‌آهن بدلیل مشکل با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.
در حالی که امروز هواداران زیادی برای مسابقه تراکتور و ذوب آهن به ورزشگاه یادگار امام تبریز آمده بودند اما تراکتور با نتیجه 4 بر صفر از حریف خود عقب افتاد و بعد از گل سوم هواداران تراکتوری شروع به ترک ورزشگاه کردند تا اعتراض خود را به عملکرد و نتایج تیم در سال جدید نشان بدهند. بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن در حالی برگزار خواهد شد که بانوان تراکتوری در استادیوم یادگار امام حضور پیدا کنند. هواداران خانم تراکتور صبح امروز در محل هیئت‌فوتبال تبریز حاضر شدند و در حالی که ۲۰ تعداد اتوبوس در محل حضور داشت، به سرعت تمام اتوبوس‌ها را پر کردند تا شرکت اتوبوسرانی به اختصاص دستگاه‌های بیشتری از ناوگان خود شود. سه هوادر تراکتور در این بازی شرایط جسمانی بدی پیدا کرد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.هواداران تراکتور با شعار «آذربایجان قیزلاری – گویلرین اولدوزلاری (دختران آذربایجان، ستاره های آسمان)» از هواداران خانم در

هیچ هواداری فوت نکرده است
خبر درگذشت هوادار تیم تراکتور بعد از بازی این تیم با ذوب آهن کذب است.
وحید شادی‌نیا، سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی (اورژانس) آذربایجان‌شرقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در جریان بازی چند هوادار تیم تراکتور با شرایط جسمانی بد مواجه شده که همکاران اورژانس مستقر در ورزشگاه سریعا وارد عمل شده و افراد فوق سرپایی تحت درمان قرار گرفته و درمان می شوند.وی افزود: تنها یک مورد بستری داشتیم که مردی با 45 سال سن دچار هیجانات فوتبالی شده که بلافاصله به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل و هم اکنون تحت نظر بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

منبع: فارس