- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور در اصفهان زمین گیر شد/ خمز: مایه آبروریزی بود!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم فوتبال تراکتور تبریز نتوانست تلخی شکست خانگی هفته قبل را از ذهن خود و هوادارانش بزداید و در اصفهان، متحمل شکست دیگری شد.
به گزارش آذرقلم، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان میزبان تراکتور تبریز از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بود.
این دیدار از هفته هشتم لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر میزبان اصفهانی همراه بود.
فردین یوسفی (۲۸) تک گل ذوب آهن را به ثمر رساند.

1946011
این بازیکن در نبرد با هافبک‌های تراکتور توانست به خوبی توپ ربایی کرده و با شوت سرکش که به پای عارف آغاسی نیز برخورد کرد دروازه حسین پورحمیدی گلر تراکتور را باز کند.
ذوبی ها با این پیروزی ۱۴ امتیازی شدند تا برد بزرگ خود را با صعود به رتبه سوم جدول جشن بگیرند.
تراکتور نیز روند سینوسی خود را با این باخت ادامه داد تا آنها همچنان با ۱۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرند.

تراکتور هفته گذشته هم در تبریز مقابل شمس آذر مغلوب و متحمل دومین باخت متوالی و چهارمین باخت در 8 هفته شد. نتایجی که نه تنها تراکتور را امیدوار به قهرمانی نمی‌کند، حتی ادامه این روند نمی توان برای این تیم کسب سهمیه آسیایی متصور شد.

شایعه برکناری خمز
سرمربی تیم تراکتور طبق قرارداد به همکاری خود با این باشگاه ادامه می‌‌دهد.از شایعه تا واقعیت برکناری خمز
بعد از دو شکست متوالی تیم تراکتور برابر شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان، اخباری مبنی بر برکناری “پاکو خمز” در فضای مجازی منتشر شد. اما بررسی ها نشان می دهد این موضوع در حد یک شایعه است.
باشگاه تراکتور از نحوه ترکیب “خمز” همچون تغییرات بی‌شمار در ترکیب تیم و نیز نتایج تیم تراکتور رضایت ندارد؛ اما این به معنای قطع همکاری با سرمربی اسپانیایی این تیم نیست.

خمز بعد از این دیدار، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به آینده تراکتور امیدوار هستید؟ گفت: اگر با روال امروز بازی کنیم، نباید امیدوار باشیم.

خمز در خصوص تغییر پست برخی بازیکنان، بیان کرد: من بازیکنانم را در پستی قرار می‌دهم که می‌دانم توانایی بازی در آن جا را دارند. زمانی که بازیکنان محروم و مصدوم داریم، به ناچار تغییر پست می‌دهیم، ولی در شرایط عادی همه در پست تخصصی خودشان بازی می‌کنند. امروز نیز به غیر از محمد آقاجان‌پور که در دقایق پایانی برای استفاده از قدرت سرزنی به خط حمله اضافه کردیم؛ مابقی نفرات در پست خودشان بازی کردند. در مجموع خوب نبودیم و این عملکرد مایه آبروریزی بود.

در پایان هفته هشتم تیم تراکتور با 4 پیروزی و 4 شکست 12 امتیاز را کسب کرده است[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]