- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور در اصفهان؛ بازگشت به روزهای اوج یا ادامه ناکامی؟!

جنگ صدرنشینی به اصفهان کشید/ تراکتور به دنبال پیروزی برابر سپاهانآذرقلم: تیم تراکتور در اصفهان به دنبال پیروزی برابر سپاهان اصفهان است. دیداری که دو رو بیشتر ندارد، یا تراکتور دوباره به روزهای اوج نزدیک می شود و یا اینکه از دور رقابت ها و کورس قهرمانی دور می افتد.

به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور فردا در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.

تراکتوری‌های در 2 هفته گذشته می‌توانستند با برتری برابر حریفان خود بعد از 3 سال صدرنشین لیگ برتر شوند، اما با شکست برابر نفت آبادان و استقلال تهران، فرصت سوزی کرده و سپاهانی‌ها با وجود 2 تساوی همچنان در رده اول جدول قرار دارند.

بازی‌های 2 تیم همیشه جذاب و پرگل بوده و حالا با توجه به حضور سرمربی و تعدادی از کادر فنی سپاهان که سابقه فعالیت در تراکتور را داشته و همچنین بازیکنانی نظیر مهدی کیانی، ایران پوریان و سعید آقایی در سپاهان و ساسان انصاری و احسان حاج صفی در تراکتور بر حساسیت‌های این بازی افزوده است.

تراکتور بعد از 2 شکست به دنبال کسب نتیجه خوب برابر سپاهان است و نیم نگاهی به پیروزی در اصفهان دارد تا به رده نخست جدول صعود و با روحیه به مصاف بازی سخت دیگرش برابر شهرخودرو مشهد رود.

هر 2 تیم 11 گل برابر حریفان خود به ثمر رساندند، اما سپاهانی ها تنها یک گل دریافت کرده و تراکتور در 2 بازی گذشته 6 بار دروازه‌اش گشوده شده است.

سپاهان تنها تیم بدون باخت جدول بوده و برای تراکتور برتری برابر این تیم اهمیت فراوانی دارد، هر چند تساوی از اصفهان هم نتیجه خوبی برای شاگردان دنیزلی محسوب می‌شود.