- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور حق انعقاد قرارداد با 3 بازیکن را ندارد

تراکتور حق انعقاد قرارداد با 3 بازیکن را نداردآذرقلم: مدیر عامل تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم تراکتور‌ تبریز حق انعقاد قرارداد با 3 بازیکن سرباز تیم ذوب‌آهن اصفهان را ندارد.

به گزارش آذرقلم، سعید آذری در مورد وضعیت 3 بازیکن سرباز تیم ذوب‌آهن گفت: از لحاظ فصل فوتبالی کار این بازیکنان با تیم تراکتور به اتمام رسیده و این بازیکنان باید به تیم ذوب‌آهن اصفهان بازگردند.

وی افزود: 19 شهریور خدمت سربازی این بازیکنان به اتمام می‌رسد که 13 روز بعد از پایان فصل نقل و انتقالات است، اما این بازیکنان تیم ذوب‌آهن هستند و یک و نیم سال قرارداد با تیم داشته که برای خدمت سربازی به تراکتور رفته و بازگشت آنها به تیم ذوب‌آهن جزو نقل و انتقالات محسوب نمی‌شود.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: نام این 3 بازیکن را در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هم داده‌ایم و آنها می‌توانند تا 19 شهریور باقیمانده خدمت سربازی خود را در یگان نظامی در اصفهان بگذرانند و تیم تراکتور حق انعقاد قرارداد با این بازیکنان را ندارد، چون بازیکنان تیم ذوب‌آهن هستند.

وی گفت: از حس میهن‌پرستی مدیران باشگاه تراکتور و مالک این باشگاه آقای زنوزی تشکر می‌نمایم که با درک بالای خود نشان دادند که نمی‌خواهند ذوب‌آهن نماینده ایران برابر تیم عربستانی تنها بماند و موفقیت ذوب‌آهن برابر الاتحاد عربستان به تمام فوتبال ایران تعلق دارد.