- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور با یک نماینده در تیم منتخب هفته

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در حالی با تمام حواشی منحصربه‌فردش تمام شد، که پرسپولیس به صدر رسید و تراکتور ، جایگاه خود در رده چهارم جدول را حفظ کرد.
به گزارش آذرقلم، لیگ برتر در دوره بیست و دوم با هیجانی وصف‌ناپذیر به هفته بیست و هشتم رسید. یکی از دیدارهای مهم این هفته مصاف تراکتور برابر مس کرمان بود، که شاگردان خمس با نتیجه 3 بر 1 برنده شدند، تا مس کرمان خطر سقوط را با تساوی استقلال و صنعت نفت در همین روز در آزادی از همیشه بیشتر احساس کند.

یازده بازیکن منتخب این هفته به شرح زیر توسط “ورزش‌ سه”، انتخاب شده‌اند، جایی که مس رفسنجان بالاتر از سپاهان و پرسپولیس با 3 نماینده در تیم هفته بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و تراکتور یک نماینده در این تیم دارد.

*دروازه‌بان
حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک):

*مدافعان
نیلسون جونیور (سپاهان)
شاهین توکلی (مس رفسنجان)
آرمان اکوان (ذوب‌آهن)

*هافبک‌ها
مانوئل فرناندز (سپاهان)
مهدی حسینی (مس رفسنجان)
محمود قائدرحمتی (آلومینیوم)

*وینگرها
گوستاوو واگنین (تراکتور)
در روزی که پرشورهای تبریزی دیدار سرنوشت‌سازی برای حفظ رتبه چهارم با تیم قعرنشین مس کرمان در پیش داشتند، درخشش بازیکنان خارجی این تیم می‌توانست بیشترین کمک را به خمس و تیمش کند که در نهایت همین‌طور هم شد و در حالی که ریکاردو آلوز بار دیگر با یک پاس گل خوش درخشید، ستاره اصلی این تیم گوستاوو واگنین لقب گرفت. ستاره برزیلی تی‌تی‌ها که در هفته‌های اخیر نمایش فوق العاده‌ای در ترکیب تیمش داشته، مثل همیشه با حضور به موقع درون محوطه جریمه حریف تیمش را در حملات هم همراهی کرد و روی یکی از همین نفوذها بود که گل اول تیمش را به ثمر رساند تا سیاه‌پوشان تبریزی برنده به رختکن بروند. با این حال هافبک 31 ساله تراکتور به این یک گل بسنده نکرد و در نیمه دوم هم بلافاصله پس از دریافت گل تساوی، به داد تیمش رسید و این بار با حضور در نقطه کور دفاع مس، دومین گلش را به ثمر رساند تا با این دبل، علاوه بر نزدیک کردن تراکتور به یک قدمی سهمیه، خودش را هم وارد ترکیب تیم منتخب هفته از نگاه ورزش سه کند.

1872070

مهدی ترابی (پرسپولیس)
طالب ریکانی (صنعت نفت)

*مهاجم
گادوین منشا (مس رفسنجان)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]