- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور باز هم نقره داغ شد: این بار منصوریان تراکتور را محکوم کرد!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: حالا دیگر همه هواداران مطمئن شده اند که تراکتور دیگر نمی تواند در هیچ پرونده محکومیت ورزشی برنده شود. هر پرونده ای که چه توسط بازیکنان داخلی و خارجی و چه توسط مربیان و یا سایر تیم ها در محاکم ورزشی مطرح شود بازنده اصلی و قطعی این پرونده ها تراکتور است. آیا تراکتور، وکیل قدرقدرت ندارد یا همه قراردادهای قبلی این تیم، دارای اشکال بوده اند؟

به گزارش آذرقلم، در همین رابطه و در تازه ترین پرونده، منصوریان سرمربی سابق این تیم موفق شده تیم تراکتور را به جریمه سنگین حدود دو میلیارد تومانی محکوئم کند.

علیرضا منصوریان که در ابتدای فصل هدایت تیم فوتبال تراکتور را برعهده گرفت و تنها پنج هفته سرمربی سرخپوشان تبریزی بود، پس از عدم دریافت مطالباتش از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر حق و حقوق خود شد.

منصوریان پس از اینکه حکم کمیته انضباطی را علیه تراکتور گرفت، بخاطر اعتراض باشگاه تبریزی نسبت به رای صادر شده، پرونده را به کمیته استیناف برد که این کمیته نیز رای صادر شده را به سود منصوریان تایید کرد.

بنابر تایید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور باید مبلغ ۱۹.۲۸۱.۳۸۴.۸۷۰ ریال را به علیرضا منصوریان به خاطر شکایتی که نسبت به این تیم تبریزی داشت، پرداخت کند.

نکته مهم اینکه در رای صادر شده توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آمده است که باشگاه تراکتور باید مبلغ مذکور را تا ۱۰ روز آینده پرداخت کند و در غیر این‌صورت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته خواهد شد و آنها را در فصل آینده و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که باید به مصاف النصر عربستان بروند، دچار مشکل می‌کند.

این حکم سنگین و میلیاردی در حالی برای باشگاه تراکتور صادر شده که پیش از این هم فیفا و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران احکام مالی دیگری را علیه باشگاه صادر کرده بودند و مشخص نیست چه زمانی مطالبات و بدهی‌ها توسط محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور پرداخت می‌شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]