- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور از پیکان سبقت گرفت / اولین پیروزی با مربی اسپانیایی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تراکتور با از پیش رو برداشتن پیکان پنج پله در جدول صعود کرد تا خیال هواداران بی‌شمارش کمی راحت شود.
به گزارش آذرقلم، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم پیکان رفت که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر تیم تراکتور به اتمام رسید.
تک گل این بازی در دقیقه 46 محمدرضا عباسی به ثمر رساند.
این نخستین بازی تیم تراکتور تحت مربیگری خمز اسپانیایی بود که در تعطیلات جانشین بردیف شده بود.
با این نتیجه تیم تراکتور 18 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کرد.

تراکتور موفق شد با تک گل وقت‌های تلف شده در نیمه اول از سد پیکان بگذرد. شاگردان مجتبی حسینی با وجود ارائه نمایش قابل قبول و طرح ریزی برای حملات موفق نشدند قفل دروازه اخباری را باز کنند تا بازی با همان گل وقت‌های اضافه به پایان برسد. بازیکنان تیم پیکان با وجود نمایش برتر نسبت به حریف تبریزی و ارائه بازی زیبا به سد محکم اخباری برخوردند و نتوانستند از این بازی امتیازی بگیرند. این اولین پیروزی و اولین سه امتیاز خمس روی نیمکت تراکتور است با این نتیجه تراکتور چند پله در جدول خودش را بالا کشید و هواداران این تیم به هفته های آینده امیدوار شدند.
هفته دوازدهم لیگ برتر؛ روز: ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
استادیوم: انقلاب کرج / بدون تماشاگر
داور: سیدرضا مهدوی/ کمک ها: امیررضا آشورماهانی، محمد صالح عرب آبادی؛ داور چهارم: رضا مرادی/ناظر داوری: اسماعیل سفیری

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی (۵۹ مهدی هاشم نژاد)، ریکاردو آلوز (۶۴ بهزاد سلامی)، رضا اسدی ( ۸۳ مهدی کیانی)، گوستاوو (۶۰ آرش قادری)، محمدرضا عباسی (۸۲ محمد قنبری) و محمد عباس‌زاده
سرمربی: پاکو خمس

اولین پیروزی تیم تراکتور با مربی اسپانیایی

⚽شرح گل:
پیکان ۰ – تراکتور ۱ دقیقه ۴۵: محمدرضا عباسی با نفوذ از جناح چپ از اشتباه دو مدافع پیکان استفاده کرد و به محوطه نزدیک شد اما درست چسبیده به محوطه لطفی او را سرنگون کرد . داور اعلام ضربه ایستگاهی کرد و ریکاردو آلوز پشت توپ قرار گرفت. ضربه او به تیر دورتر رسید و با یک ضربه سر توپ را به نقطه کور رساند و عباسی که از ابتدا در متن حرکت بود دروازه را باز کرد.

🥇بهترین بازیکن:
محمدرضا عباسی بدون شک نقش اصلی را در کنار اخباری برای ۳ امتیاز تراکتور در این دیدار بازی کرد. او با کمک تکنیک و سرعت خود خط دفاعی پیکان را آزار داد و بازی خوب خود را با به ثمر رساندن گل برتری تیمش تکمیل کرد.

📌اتفاق ویژه:
پاکو خمس در اولین حضور روی نیمکت تبریزی‌ها موفق شد علاوه بر ثبت کلین‌شیت سه امتیاز بازی را به نام خود بزند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]