- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور از مس، طلا می سازد؟/ امید هواداران برای بازگشت به جمع مدعیان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: هفته نوزدهم لیگ برتر پس از چند هفته تعطیلی، با برگزاری چند دیدار پیگیری خواهد شد و در حساس ترین بازی تیم تراکتور برابر مس رفسنجان صف آرایی خواهد کرد. خطیبی باید تمام تلاش خود را صرف پیروزی در این دیدار بگیرد تا بتواند در هفته های بعد بتواند خود را به جمع مدعیان برساند. آیا رسول می تواند از مس رفسنجان برای تبریز طلا بگیرد؟
به گزارش آذرقلم، تراکتور با فاصله یازده امتیازی از صدر جدول در رده پنجم جدول لیگ قرار دارد. هواداران تراکتور اصلا از این جایگاه تیم محبوب شان راضی نیستند و امیدوارند تراکتور با رسول خطیبی دوباره به جمع مدعیان قهرمانی برسد و روزهای خوبش را از سر بگیرد.
در آن سوی میدان تیم مس رفسنجان که اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند روی پله هشتم جدول لیگ ایستاده که رتبه‌ای بسیار فراتر از انتظار برای این تیم محسوب می‌شود. مس رفسنجان با محمد ربیعی این هفته کار سختی در تبریز دارد. هواداران تراکتور در انتظار استارت قدرتمند تیم شان در سال ۱۴۰۰ هستند.

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم مس رفسنجان است.

این بازی راس ساعت 17 از دو شبکه تلویزیونی سهند آذربایجان شرقی و شبکه ورزش به صورت مستقیم روی آنتن خواهد رفت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]