- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتورسازی از سد استقلال گذشت/ کار بزرگ لیکنز و اشکان در تبریز + تصاویر

تراکتورسازی از سد استقلال گذشت/ برد با طعم انتقامآذرقلم: تیم تراکتورسازی تبریز در حضور 70 هزار هوادار پرشور خود موفق شد برابر استقلال تهران به برتری دست یافت.

به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم استقلال تهران بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به اتمام رسید.

در نیمه نخست بازی 2 تیم چنگی به دل نزده و دروازه 2 تیم کمتر مورد حمله قرار گرفته و بازی بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود.

اما نیمه دوم حکایت بازی کاملا فرق داشته و هر 2 تیم بازی هجومی را در دستور کار گذاشته و در دقیقه 53 این تیم میزبان بود که به گل دست یافت.

اشکان دژاگه در میانه‌های میدان صاحب توپ شده و با پیشروی و شوت ‌ از محوطه جریمه موفق شد توپ را وارد دروازه رحمتی نماید.

بعد از این گل تیم تراکتورسازی چند موقعیت خوب دیگر گلزنی داشت که مهمترین آن توپ ربایی دژاگه و فرصت خوب استوکس بود که برای تراکتورسازی گل دوم را به همراه نداشت.

تیم استقلال تهران از دقیقه 70 بر فشار حملات خود افزود و چندین فرصت خوب را برای گلزنی داشت که شجاعیان و ایسما این فرصت‌ها را از دست دادند.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر تیم تراکتورسازی تبریز به اتمام رسید تا سرخپوشان تبریزی ضمن کسب 3 امتیاز بازی، همچنان در تعیقب صدرنشین جدول بوده و انتقام شکست دور رفت خود را نیز از استقلال تهران ستاندند.

با این پیروزی تیم تراکتورسازی تبریز 33 امتیازی شده و همچنان در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

باخت استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز/ آبی‌ها از صدر دورتر شدند

حاشیه ها: 

جای خالی تراکتورسازی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا به چشم می آید. این تیم با این هواداران می توانست در رقابت های این فصل مدعی صعود باشد.

 ترافیک شدید اطراف ورزشگاه یادگار تا ساعتی بعد از بازی به طول خواهد انجامید و از آن به بعد کوی ولیعصر  و آبرسانی میزبان هواداران تراکتورسازی خواهد بود که یک بازی بزرگ را به سود خود تمام کرده اند.

 برخی از هواداران استقلال عقیده دارند قضاوت اشکان خورشیدی در شکست این تیم موثر بوده است اما کارشناسان داوری فعلا بر صحت تصمیمات خورشیدی صحه گذاشته اند.

مجتبی ساعی گزارشگر شبکه سهند به دلیل اظهارنظرش درباره تپه های اطراف ورزشگاه سوژه شبکه های اجتماعی و ترول نویسان است.

– با حضور منشا و گونکالوس در نیمه دوم، دو مهاجم در نوک خط حمله این تیم قرار گرفتند.

 عمده تاکتیک تیم استقلال پس از دریافت گل، ارسال توپ از جناحین بود که البته ثمری نداشت.

هواداران تیم تراکتور در دقایق پایانی بازی با روشن کردن نور موبایل ها جو زیبایی به ورزشگاه بخشیدند.

– در نیمه دوم وینفرد شفر به کنار خط رفته تا تیم را هدایت کند. در نیمه اول بیشتر فرهاد مجیدی کنار خط بود. شفر در کنار زمین بارها به بازیکنانش و البته داور معترض بود.