- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تراکتور، برنده شهرآورد تبریز شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش آذرقلم به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های تراکتور و ماشین سازی عصر شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز آغاز شد که در نهایت سرخ پوشان با برتری ۲ بر صفر پیروز میدان شدند.
در نیمه نخست این بازی شاگردان خطیبی که بیشترین مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند در دقایق بیشتری از بازی دروازه ماشین سازان را تهدید کردند و در دقیقه ۳۵ گل نخست پرشورها توسط سامان نریمان جهان به دست آمد.

در ادامه شاگردان اکبرپور برای جبران نتیجه حملاتی ترتیب دادند که ثمری برای این تیم نداشت و این نیمه با برتری یک بر صفر به سود تراکتور پایان یافت.

با شروع نیمه دوم بازیکنان تراکتور موقعیت های متعددی را روی دروازه رضایی ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه ۷۵ بازی میلاد فخرالدینی گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

تیم تراکتور مقابل ماشین‌سازی با ترکیب محمدرضا اخباری، میثم تیموری، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل رزاق‌پور(امین اسدی)، اکبر ایمانی(بهزاد سلامی)، سامان نریمان جهان، محمد قادری(محمد مسلمی)، علی فتحی(محمد خرم الحسینی)، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده وارد میدان شد.

تیم ماشین سازی با ترکیب محمدامین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، بهمن سالاری(فرشاد بیابانی)، محمدامین اسدی، منصور باقری، علی نجفی، حبیب گردانی، اتابک زارعی و هاتف نادری(محمد ابراهیمی) مقابل تراکتور صف آرایی کرد.

‏تیم داوری دربی تبریز را ناصر جنگی، حمیدرضا کنعانی، حسین گلشنی، محمدباقر پور باقر و رضا سخندان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی محمد قادری از تیم تراکتور و محمدامین اسدی از تیم ماشین سازی کارت زرد گرفتند.

تیم تراکتور با برد امروز مقابل ماشین سازان ۳۳ امتیازی شد و موقت به رده ششم جدول صعود کرد و تیم ماشین سازی همچنان با ۱۱ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جای گرفت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]