- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تذکر دوباره امام جمعه تبریز در مورد ترافیک؛ یکبار تذکر دادم ولی انگار اثری نگذاشت!

آذرقلم: حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ، به مسائل گوناگونی مانند برگزاری کنگره ده هزار شهید آذربایجان شرقی، شب یلدا، فساد در چای دبش، وضعیت تراکتور، ترافیک تبریز و اقدام تروریستی در شرق کشور اشاره کرد به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود.

حاکمیت در مساله فساد با کسی مماشات ندارد
امام جمعه تبریز گفت: حاکمیت در مساله فساد با کسی مماشات ندارد و طبیعتا با مفسد در هر شرایطی برخورد خواهد کرد.
به گزارش آذرقلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با اشاره به فساد اخیر در ارتباط با چای دبش توضیح داد: مساله فساد ارزی یکی از شرکت‌های داخلی اخیراً در رسانه‌ها برجسته شده است و قطعاً حاکمیت در مساله فساد با کسی مماشات ندارد و طبیعتاً با مفسد در هر شرایطی برخورد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه بنده در فضای مجازی صحبت‌های وزیر اقتصاد در خصوص این اختلاس را دیدم، گفت: وزیر مدعی شده است که پرونده فساد چای حدود ۹ ماه قبل از طریق رسانه ملی مطرح شده بود و اصلاً موضوع جدیدی نیست که این چنین به رخ کشیده و همه این مطرح شدن‌ها به خاطر کمپین رسانه‌ای است.
خطیب نماز جمعه تبریز متذکر شد: آقای وزیر آن چیزی که الان مهم است، مساله ضرورت شفافیت در این پرونده‌هاست که باید سریع و شفاف ابعاد مساله را به مردم توضیح دهید و اجازه پیشرفت به اتهام به نظام توسط معاندین را هم ندهید که قطعاً این شفافیت موجبات همراهی عمومی در مبارزه با مفاسد را بیش از پیش هماهنگ می‌کنند.

ترافیک ؛ یکبار تذکر دادم ولی انگار اثری نگذاشت!
امام جمعه تبریز ترافیک شهری را مقوله بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: بنده یکبار تذکر دادم ولی انگار اثری نگذاشت در حالی که ترافیک تأثیر مستقیم بر جسم و روان مردم می‌گذارد و مدیران ترافیک یکی از بخش‌های مدیریت و برنامه‌ریزی شهری است چراکه با توسعه شهری تعداد خودروها افزایش یافته است و این نیز باعث مشکلات زیاد هدر رفت زمان و آلودکی زیست محیطی شده است.
وی افزود: امید است مسئوان در سازمان‌های مختلف بنشینند و تکلیف این ترافیک را روشن کنند زیرا برای رفتن به یک مراسم ختم ساعت‌ها باید در ترافیک بمانید.

لزوم رعایت عدالت در مورد تراکتور و احیای تیم ماشین‌سازی
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به دیدار روز چهارشنبه خود با آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: بنده در این دیدار به جایگاه فوتبال در فرهنگ جامعه و توجه به اخلاق در میادین فوتبال و رعایت عدالت در بازی‌های لیگ برتر به خصوص تیم تراکتور و احیای تیم ماشین‌سازی را مطالبه کردم.
وی ادامه داد: توجه به تیم‌های پایه که می‌تواند باعث ظهور نسل طلایی دیگر مانند سال ۹۸ که برای فوتبال شوند که با پیروزی تیم ملی باعث نشاط و انسجام ملی شدند.
منبع: مهر

سخنان بی‌تعارف آل‌هاشم با تاج، عدالت در بازی‌های لیگ برتر رعایت شود