- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

سردبیر آذرقلم برگزیده نخستین جشنواره رسانه ای «تبریز ما» شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: نخستین جشنواره پژوهشی- رسانه‌ای «تبریزما» با معرفی نفرات برگزیده در دو بخش پژوهشی و رسانه‌ای به کار خود پایان داد. در این جشنواره سردبیر آذرقلم ، در بخش یادداشت، شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش آذرقلم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره پژوهشی- رسانه‌ای «تبریزما» با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، یعقوب هوشیار شهردارتبریز، قائم‌مقام شهردار و مدیران شهرداری و اصحاب رسانه و قلم شهر در آمفی‌تئاتر شهرداری تبریز برگزار و از نفرات برتر این رویداد قدردانی شد.

۲۴ رسانه و ۶ فصلنامه پژوهشی با ارسال ۱۳۰ رسانه در این رویداد شرکت داشتند که نفرات برتر پس از دو مرحله داوری انتخاب و توسط مدیریت شهری تبریز مورد قدردانی قرار گرفتند.

در این جشنواره یادداشت محمدامین خوش‌نیت سردبیر پایگاه آذرقلم، در حوزه حمل و نقل شهری شایسته تقدیر شناخته شده و لوح تجلیل مربوط به جشنواره را دریافت کرد.

محمد امین خوش نیت دانش آموخته دکتری علوم ارتباطات (روزنامه نگاری) و از مدرسین مراکز علمی و دانشگاهی از روزنامه نگاران قدیمی است که تاکنون بیست عنوان برتر از جشنواره های کشوری، منطقه ای و محلی کسب کرده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]