- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تبریزی‌ها نباید تاوان تخلف یک مدیر بازنشسته را بپردازند/ ترافیک تا پنج سال تبریز را فلج می کند

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در واکنش به نامه معاون عمرانی وزیر کشور گفت: با این نامه حداقل پنج سال تمام پروژه ها و طرح‌های ترافیکی تبریز فلج می‌شوند.
به گزارش آذرقلم، روح الله دهقان نژاد در صحن شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: باز هم بر اثر ردپای آقای خاص و مدیر بازنشسته شهرداری تبریز و به دلیل روند اشتباهی که در مطالعه طرح جامع ترافیک تبریز صورت گرفته تمام پروژه های ترافیکی کلانشهر تبریز تا تصویب نهایی طرح جامع ترافیک تبریز متوقف خواهد شد.دهقان نژاد: هیچ مسئولی حق ندارد حقوق کارکنان دولت و شهرداری را قطع کند/ قدردانی از تلاش‌های شهردار تبریز - شورای اسلامی شهر تبریز
وی با تاکید بر اینکه کمیسیون تحقیق و نظارت شورا نسبت به این موضوع با حساسیت پیگیری می کند اذعان داشت: معاون عمرانی وزیر کشور صراحتا در نامه خود آورده است؛ تمام طرح ها و پروژه های مربوط به ترافیک تبریز باید متوقف شود و تا زمان تصویب طرح جامع شهرداری تبریز هیچ گونه اقدامی نمی تواند انجام دهد.
دهقان نژاد افزود: با این حساب هیچ یک از پروژه های پل معلم، روگذر قراملک، ایستگاه حیدرآباد، خط بی آر تی دو قابلیت اجرایی ندارد و حتی یک دوربین و یک چراغ راهنمایی هم نمی شود نصب کرد.
رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر امروز هم کار مطالعه طرح جامع ترافیک تبریز را شروع کنیم حداقل پنج سال زمان می خواهد و این یعنی پنج سال ترافیک تبریز فلج می شود.
دهقان نژاد تاکید کرد: من هشدار جدی می دهم که همه باید به این نامه معاون وزیر کشور واکنش نشان دهیم و حتی استاندار و فرماندار نیز به موضوع ورود کنند چرا که با این حساب پروژه های ترافیکی کلانشهر تبریز معلق خواهند ماند.
منبع: نصر[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]