- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تازه ترین گزینه ها برای هدایت تراکتور: از فراز کمالوند تا ساکت و نکونام و دایی!

فراز کمالوند در تراکتور 1

آذرقلم: بعد از جدایی دنیزلی از تراکتور، اکنون گمانه زنی های بسیاری در مورد هدایت تراکتور، در محافل ورزشی مطرح می شود. نام هایی بسیاری نیز به راست و دروغ مطرح می شود. از گزینه های خارجی بگیرید تا داخلی. اما احتمال اینکه این بار سکاندار تراکتور یک ایرانی باشد بسیار زیاد است. با توجه به مشکلات حقوقی و قانونی که برخی مربیان خارجی در طی روزهای اخیر برای فدراسیون فوتبال و کلا ورزش کشور ایجاد کردند اکنون مدیریت باشگاه مایل است تا از توان یک مربی داخلی بهره ببرد. اما در بین مربیان داخلی نیز چند نام بیشتر شنیده می شود. از فراز کمالوند بگیرید تا دایی و نکونام و ساکت و حتی خود شجاعی!

و ظاهرا دو گزینه در این بین در صدر قرار دارند. فراز کمالوند و ساکت الهامی!

فراز کمالوند از سمت خود به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی جم استعفا داده است . حال شایعه ی عجیبی در بین پرشورها به راه افتاده است . بازگشت فراز کمالوند ، سرمربی سابق تیم تراکتور به این تیم است . کمالوند کسی بود که سرخ پوشان را پس از چند سال انتظار ، برای اولین بار و پس از چند سال به سطح یک فوتبال برتر ایران آورد . او توانست که جایگاه ثابتی را برای خود و تیمش ایجاد کند .

بازی های زیبای تیم کمالوند در تراکتورسازی، به خصوص در برابر پرسپولیس و استقلال همچنان در یاد هواداران است . کمالوند یک نسبت و علقه دیگر هم به آذربایجان دارد! همسر او اهل تبریز است!

او هم نتوانست به رغم وعده هایی که داد تراکتور را به جام قهرمانی برساند. حتی او در یکی از صحبت هایش گفته بود: اگر تراکتور را نتوانم به قهرمانی برسانم مرا در تبریز دار بزنید! حرف عجیبی که هیچ یک به واقعیت نپیوست. نه تراکتور قهرمان شد و نه مردم تبریز او را دار زدند!!

ساکت الهامی را می توان هم اکنون سرمربی تیم تراکتور دانست . کسی که با آمدنش موجب شد تا تیم در بازی فولاد به یک نظم تاکتیکی برسد . نقل و انتقالات لیگ برتر ایران 24 آذر شروع خواهد شد . پس به نظر با نظر این مربی سرخ پوشان در این فصل فعالیت خواهند کرد .