- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تازه ترین اخبار نقل و انتقالات تراکتور: خواب زمستانی یا تاکتیک مدیریتی؟!

 آذرقلم: در حالی که کمتر از 8 روز تا پایان زمان نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال باقی مانده، تیم تراکتورهمچنان نتوانسته بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند. با این حال رسانه ها به شدت در حال گمانه زنی در خصوص نفرات احتمالی جذب شده هستند. اکنون این سوال مطرح است که این کم کاری و سکوت معنی دار باشگاه! یک تاکتیک مدیریتی است یا خبر از یک خواب زمستانی یاس آور می دهد که در نهایت منجر به اتخاذ تصمیمات دقیقه نودی و با عجله خواهد شد؟!

به گزارش آذرقلم، امروز هم نگاهی می اندازیم به اخبار و شایعات مطرح شده در فضای رسانه ای آذربایجان شرقی:

وقت تنگ است و اسامی در حد حدس و گمان!

آناج نوشته: به جز دانیال اسماعیلی‌فر که خبر مذاکره برای انتقال او از سوی باشگاه تراکتور اعلام و تأیید شد، بازیکنان زیاد دیگری در دو خط دفاعی و حمله که نیاز مبرم تراکتوری‌ها قلمداد می‌شود، به این تیم لینک شده‌اند.

طی یک هفته اخیر، نفراتی چون وحید محمدزاده، هادی محمدی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد ایرانپوریان، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، مرتضی پورعلی‌گنجی، سوزوکی ژاپنی و علی‌ عباس عراقی در رسانه‌ها مطرح شده‌اند.

به این لیست، روز شنبه نام کریم انصاری‌فرد نیز اضافه شده است.

خروجی‌های احتمالی تراکتور؛ از میمبلا تا اخباری

تعدادی از بازیکنان تراکتور در نیم فصل دوم از لیست این تیم خارج می‌شوند.

سایت مدال نوشته: با اعلام باشگاه تراکتور فورچونه و سوگیتا دو بازیکن خارجی تبریزی‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند تا به عنوان اولین خروجی تی‌تی‌ها در پایان نیم فصل لیگ نوزدهم لقب بگیرند. گفته می‌شود میمبلا هم در لیست خروج تبریزی‌ها قرار دارد و در صورت تایید تعداد خارجی‌های جدا شده به ۳ بازیکن برسد.
سعید مهری دیگر بازیکنی است که نامش در لیست خروج باشگاه دیده می‌شود. هافبک تراکتور که از نیمکت نشینی خود ناراضی است قصد دارد برای نیم فصل دوم به تیمی برود که فرصت بازی پیدا کند. او بعد از بازی با پیکان اعلام کرد: می‌خواهم از تراکتور جدا شوم و دیگر قصدی برای ماندن در این تیم ندارم. وی همچنین با انتشار پستی در اینستاگرام از تصمیم خود برای ترک تبریز خبر داد. 
اکبر ایمانی هم به احتمال فراوان برای نیم فصل دوم از جمع تی‌تی‌ها خداحافظی می‌کند. در روزهای گذشته شنیده می‌شد یحیی گل محمدی خواستار جذب این بازیکن شده و و در مقابل فرشاد محمدی مهر را برای معاوضه با این بازیکن پیشنهاد داده است ولی تراکتوری ها تمایل دارند این بازیکن را با سعید مهری معاوضه کنند.
گلر دوم تراکتور با درخشش رشید مظاهری در سایه قرار گرفته است. این شرایط باعث شده تا اخباری در فکر جدایی باشد و گفته می‌شود با یکی از بازیکنان ذوب آهن معاوضه خواهد شد. هر چند مدیران تراکتور اعلام کرده اند قصد معاوضه اخباری را ندارند.

تراکتوری‌ها به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد

تراکتوری‌ها برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم السیلیه قطر هستند…نویسنده:

تراکتوری‌ها به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد

باشگاه تراکتور تبریز برای تقویت تیمش در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی به شدت به دنبال جذب چند بازیکن در پست‌های مهاجم و مدافع است. از همین رو تراکتوری‌ها پس از مذاکره با چندین بازیکن، این بار به سراغ کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم السیلیه قطر رفتند و مذاکرات اولیه نیز بین دو طرف انجام شده است.

محمدرضا زنوزی، مالک و مدیران باشگاه تراکتور در ابتدای فصل و سال گذشته نیز علاقه‌مند به جذب انصاری‌فرد بودند، اما این اتفاق نیفتاد و باید دید این بار چه سرنوشتی در انتظار مذاکرات دو طرف است.

انصاری‌فرد با پنج گل زده در لیگ ستارگان قطر بهترین گلزن تیمش در این مسابقات است.

به گفته ی بعضی از منابع معتبر در ایران انصاری فرد خواستار فسخ قرارداد با باشگاه قطری شده است . بسیاری این کار وی را مبنی بر بازگشت وی به تبریز تفسیر کرده اند . جالب است هر بازیکنی که شایعه ی آمدن وی به تراکتور پخش می شود ، گل می زند .

چند روزی بود که شایعه ی آمدن مرتضی پورعلی گنجی به تراکتور شنیده می شد و او در بازی بعدی موفق به گلزنی شد. از روز جمعه نیز شایعه ی آمدن کریم به سرخ پوشان به
راه افتاد او موفق به گلزنی شد. او خاطرات بسیاری خوبی را در یادگار با پیراهن این تیم دارد .

کاپیتان مسعود شجاعی، مسئول جذب بازیکنان جدید!

میزبانی تراکتور در همدان - کاپیتان مسعود شجاعی
کاپیتان مسعود شجاعی

طبق شنیده ها مسعود شجاعی مسئول آوردن ستاره ی ملی پوش است . کریم و مسعود رابطه ی بسیار نزدیک و خوبی دارند و می توان باعث آمدن او به تیم شود . به نظر شما مسعود موفق به آوردن وی خواهد شد ؟

البته این مسئله نیز به باشگاه قطری نیز مربوط می شود . مشخص نیست که آیا این باشگاه رضایتنامه ی این ستاره را خواهد داد ؟ شاید در قبال فروش وی مبلغی را درخواست کند . در آن صورت باید دید که آیا باشگاه تراکتور حاضر به پرداخت مبلغ رضایتنامه خواهد شد ؟ همه ی این ها سوالاتی است که مطرح شده است و به نظر فقط تا چند روز دیگر همه ی جواب این سوالات مشخص خواهد شد . اما آنچه که مشخص است اشتیاق هواداران در قبال این بازیکن است . رابطه ی خوبی بین طرفین وجود دارد و همین امر موجب نزدیکی بیشتر او به سرخ پوشان شده است .

اکبر ایمانی در آستانه ی جدایی ؟

اکبر ایمانی

شایعات عجیبی در بین هواداران و رسانه های باشگاه شهر خودرو به راه افتاده است . آنان معتقد هستند که این بازیکن در آستانه ی جدایی از تیم تراکتور است .

سایت صنعتگر در این بازه نوشته: البته این در شرایطی است که وی در آستانه ی تمدید قرارداد با باشگاه است . آنان از مشتریان جدی وی هستند .
حتی حاضر به معاوضه ی بازیکن خود با اکبر هستند . اکبر که در نزد هواداران سرخ پوش بسیار محبوب است ، بلاشک جدایی وی با مخالفت های گسترده ای از سوی هواداران تبریزی خواهد داشت .

شنیده می‌شود ایمانی مدنظر باشگاه شهر خودرو است و این باشگاه مشهدی حاضر شده که یکی از بازیکنان خود را با ایمانی معاوضه کند و باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا نه.

او در تبریز بسیار محبوب است و به نوعی می توان فرمانده ی تیم او را خطاب کرد .
حال همه امیدوار هستند که این خبر شایعه باشد . دلیلی برای جدایی وی نیست . او هرگاه بازی کرده است بدون اشتباه بوده است و هرگاه هم در نیمکت بوده است و بازی کمتری به او رسیده است اصلا برای تیم حاشیه درست نکرده است . این بازیکن کاملا حرفه ای است و وجود او برای تیم ضروری است . نظر شما در مورد این شایعات چیست ؟

پس از چند ساعت از این شایعه ، حال شایعه ای دیگر مبنی بر قرار گرفتن وی در لیست امیر قلعه نویی برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم شنیده می شود . همه ی اینها نشان می دهد که اکبر چه بازیکن ارزشمندی است که از دو تیم مدعی به عنوان مشتریان جدی او یاد می شود . این یعنی تراکتور نباید این مهره را از دست دهد . رفتن او به تیم های رقیب تبریزی ، موجب تقویت تیم های مدعی دیگر و همین به تیم تراکتور ضربه می رساند .

برنامه تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی؛ جذب بازیکن خارجی

تراکتوری‌ها برای شروع پرقدرت برای نیم فصل دوم لیگ نوزدهم جذب دو بازیکن خارجی را در دستور کار قرار داده اند.

برنامه تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی؛ جذب بازیکن خارجی

سایت مدال نوشته: باشگاه تراکتور که چندی پیش تصمیم گرفت به همکاری خود با ساکت الهامی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهد در حال حاضر برنامه‌های زیادی برای ورود به پنجره نقل و انتقالات زمستانی دارد و قصد دارد با جذب چند بازیکن، نقاط ضعفش را برطرف کرده و با قدرت بیشتری وارد نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شود.

تراکتوری‌ها در چند پست نیاز به بازیکن دارند که دفاع میانی، دفاع راست و مهاجم در اولویت‌ هستند و به همین منظور بازیکنانی را مد نظر قرار داده اند.

برای دفاع راست تراکتوری‌ها دانیال اسماعیلی‌فر را مد نظر داشتند که ذوب آهن تا این لحظه با دادن رضایت‌نامه او موافقت نکرده و مشخص نیست بتوانند او را جذب کنند و برای همین به سراغ سایر گزینه‌ها رفتند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تراکتور مذاکرات مثبتی با فرشاد محمدی‌مهر، مدافع شهر خودرو دارد و به احتمال زیاد این بازیکن جذب سرخپوشان تبریزی خواهد شد. وی چندی پیش قراردادش را با تیم مشهدی فسخ کرد و از جمع شاگردان گل‌محمدی جدا شد تا مشخص شود در نیم فصل دوم در تیم دیگری که احتمالاً تراکتور است توپ خواهد زد.

تراکتوری‌ها در دفاع میانی هم چند گزینه دارند که مشغول مذاکره با آنها هستند و در این میان یک اتفاق محتمل تعویض محمدرضا اخباری با یکی از مدافعان ذوب آهن است. باشگاه اصفهانی قصد دارد گلر ذخیره تراکتور را به خدمت بگیرد و سرخپوشان پیشنهاد تعویض او را مطرح کرده‌اند. گزینه مورد نظر به احتمال زیاد هادی محمدی خواهد بود.

در خط حمله هم تراکتوری‌ها نیاز به جذب بازیکن و پر کردن جای خالی فورچونه را دارند. فورچونه که عملکرد قابل قبولی در تیم تبریزی نداشت چندی پیش جدا شده و حالا به دنبال جذب جانشین او هستند. چند گزینه داخلی و خارجی مد نظر تراکتور هستند ولی احتمالا بازیکنان خارجی جذب خواهند شد. تراکتوری‌ها برای به خدمت گرفتن عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو به صنعت نفت و پیکان نامه زدند ولی با جدایی آنها موافقت نشد.

باشگاه تراکتور دو بازیکن خارجی مد نظر داشت. یکی از آنها علا عباس عراقی بود که که با الکویت به توافق رسید بنابرین حضور این بازیکن در تبریز منتفی شد. این تیم متمول کویتی یکی از رقبای احتمالی استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا است و دیگری هم یوما سوزوکی مهاجم ژاپنی سنت ترویدن بلژیک است.

آغاز تمرینات تراکتور در هوای برفی

تیر نقل و انتقالاتی تراکتور به سنگ خورد

تیر نقل و انتقالاتی تراکتور به سنگ خورد

تراکتوری ها برای خرید مهاجم داخلی به مشکل برخورده اند.

عصرتبریزنوشته: با وجود اصرار مدیریت باشگاه تراکتور بر جذب بازیکن داخلی در نقل و انتقالات زمستانی، به نظر می رسد که در پست مهاجم، تیر آنها به سنگ خورده باشد. از میان گزینه های داخلی که تراکتور برای پست مهاجم در نظر گرفته بود، مذاکره با دو گزینه نهایی به جایی نرسیده و به نظر می رسد که باید بار دیگر شاهد جذب مهاجم خارجی باشیم.

گفتنی است که عیسی آل کثیر از صنعت نفت آبادان و شهریار مغانلو از پیکان گزینه‌های اصلی تراکتور برای خط حمله بودند. بر اساس آخرین اخبار نقل و انتقالاتی آل کثیر در آستانه پرسپولیسی شدن قرار دارد و باشگاه پیکان نیز با جدایی مغانلو مخالفت کرده است.