- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تازه ترین اخبار از نقل و انتقالات تراکتور: از عکاشه و تیموری تا دشتی و شفیعی!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تراکتور بعد از انتخاب سرمربی جوان و جسور خود، اکنون در مرحله حساس دیگری قرار دارد. جذب بازیکنان جدید و از سر وا کردن برخی از بازیکنان کم کار و یا حتی بازیکنانی که دیگر در این تیم جواب نمی دهند!

به گزارش آذرقلم، تراکتور و نقل و انتقالات آن به بحث داغ این روزهای اخبار رسانه و محافل ورزشی تبدیل شده است. باهم چند نمونه از اخبار رسانه ها در خصوص این نقل و انتقالات را مرور می کنیم:

مهاجم الجزایری خواستار قرارداد جدید؛
حمزاوی عکاشه مهاجم الجزایری تراکتور خواستار امضای قرارداد جدید با این باشگاه شد.
عکاشه که پس از شیوع ویروس کرونا نتوانست خود را به ایران برساند و در بازی های پایانی لیگ نیز غایب بود، حالا باتوجه به منع خرید خارجی، با پافشاری تراکتوری ها برای بازگشت خود مواجه شده است. تراکتوری ها که از جذب شهریار مغانلو ناکام ماندند و محمدرضا آزادی را هم از دست دادند، حالا با درخواست جدایی ساسان انصاری نیز مواجه شده اند و از این رو بازگشت عکاشه، یک اتفاق کلیدی برای آن ها به حساب می‌‌آید.
این مهاجم 29 ساله البته مشکلی با بازگشت به تبریز ندارد و حتی در روزهای اخیر نیز با مسئولان باشگاه تراکتور در این باره گفتگو کرده است. اما وی درخواست دارد تا تراکتوری ها قراردادی جدید با بندهای مشخص را با او به امضا برسانند که خواسته هایش در آن محقق شوند.

میثم تیموری: از اردن و ترکیه پیشنهاد دارم اما در تراکتور می مانم!
میثم تیموری می‌گوید نگران خرید مدافع چپ جدید نیست و به عنوان یک سرباز با هرکسی رقابت می‌کند.
میثم تیموری مدافع چپ فصل گذشته تیم تراکتور، در حالی فصل را به پایان رساند که نقش پررنگی در قهرمانی جام حذفی تراکتور داشت و به خصوص در بازی فینال نمایش درخشانی را از خود ارائه کرد. او از پیشنهادات خارجی اش گفته.
مدافع چپ تراکتور با اشاره به وضعیت خودش عنوان کرد: من قرارداد دارم یک سال دیگر. پایبند به قراردادم هستم، البته مشکلاتی هست که باید رفع شود اما باید بگویم که من سرباز تراکتور هستم و اولویت اولم تراکتور خواهد بود. در نیم فصل از لیگ ترکیه پیشنهاد داشتم اما ماندم تا فصل را تمام کنیم. الان هم یک پیشنهاد جدی از اردن دارم و حتی برگه قرارداد را هم فرستاده‌اند اما من به احترام تراکتور امضا نکرده ام. امیدوارم مشکلات حل شوند و دوباره در تبریز بمانم چون از حضور در اینجا لذت می‌برم.

فسخ قرارداد علی دشتی با استقلال برای پیوستن به تراکتور
علی دشتی، مهاجم تیم فوتبال استقلال که گفته می‌شود صحبت‌هایی با علیرضا منصوریان برای پیوستن به تیم تراکتور انجام داده است، قراردادش را با تیم تهرانی فسخ کرد تا در یک قدمی انتقال به تبریز قرار بگیرد.
او که در اردوی آسیایی استقلالی‌ها در دوحه قطر حضور داشت، پس از بازی با الاهلی عربستان جدایی خود را به مسئولان استقلال اعلام و کاروان آبی‌پوشان را ترک کرد تا با بازگشت به تهران مقدمات حضور در تیم جدیدش را انجام دهد.
این بازیکن 26 ساله زاده شهرستان بوشهر بوده و در تیم‌های پیکان، پارس جنوبی و سایپا نیز بازی کرده است.

مدافع سایپا در آستانه تراکتوری شدن
مدافع جوان سایپا در آستانه پیوستن به جمع سرخ پوشان فوتبال آذربایجان قرار دارد.
آرمین سهرابیان، مدافع تیم سایپا در لیگ نوزدهم پس از گذراندن فصلی موفق در سایپا، در حال حاضر بدون قرارداد است و چند تیم از جمله شهر خودرو و تراکتور خواهان او هستند اما هنوز سهرابیان با هیچکدام از تیم‌ها توافق نکرده است.
این مدافع جوان در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان قرار دارد.
سهرابیان پیش از پیوستن به سایپا، سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان را داشته است. او پس از اینکه در لیست مازاد استراماچونی قرار گرفت، راهی سایپا شد و فصلی موفق در این تیم داشت.

توافق اولیه باشگاه تراکتور با فلاح‌زاده
تراکتور برای به خدمت گرفتن حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان تیم سایپا با این بازیکن وارد مذاکره شده است. طرفین به توافقات اولیه دست یافته‌اند اما هنوز قراردادی امضا نشده است . فلاح‌زاده پس از شش فصل حضور در سایپا، در پایان این فصل از جمع نارنجی‌پوشان جدا شد.

مدافع ذوب‌آهن در راه بازگشت به تراکتور
هادی محمدی، مدافع فصل گذشته تیم ذوب‌آهن که با وجود داشتن قرارداد، قصد جدایی از این تیم را دارد، با مسئولان تراکتور وارد مذاکره شده است. محمدی پیش از این سابقه حضور در تراکتور را داشته است.

ستاره شهرخودرو در راه تراکتور
امین قاسمی‌نژاد، هافبک تهاجمی تیم شهرخودروی مشهد مورد توجه باشگاه تراکتور قرار دارد. او پیش از این در فوتبال آذربایجان حضور داشت. او با درخشش در پیراهن ماشین‌سازی در لیگ دسته یک، به لیگ برتر راه یافت و اینک جزو ستاره‌های شهرخودرو به شمار می‌رود.

جدایی ستاره‌های تراکتور
احسان حاج‌صفی و رضا اسدی دو ستاره‌ای هستند که فصل گذشته برای تراکتور خوش درخشیدند. این دو بازیکن از یونان پیشنهاداتی را دریافت کرده‌اند و از مدت‌ها پیش ساز جدایی خود را کوک کرده‌اند.
باشگاه تراکتور برای نگه داشتن اسدی پیشنهاد مالی بسیار خوبی به او ارائه کرده اما این بازیکن به باشگاه اعلام کرده که قصد دارد فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال کند.
در مورد حاج‌صفی نیز تراکتوری‌ها در تلاش هستند به هر نحوی این بازیکن را حفظ کنند اما تا این لحظه موفق به جلب رضایت او نشده‌اند.

سید حسین حسینی
پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری همچنان در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی است و قرار است به زودی رأی این پرونده صادر شود، اما این امکان وجود دارد که دو باشگاه تراکتور و استقلال پیش از اعلام رأی، با یکدیگر به توافق برسند. علیرضا منصوریان سرمربی جدید تیم تراکتور که قرار است در اواخر هفته جاری کارش را در تبریز آغاز کند، به دنبال جذب سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال است و در همین زمینه این امکان وجود دارد که باشگاه تراکتور در ازای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن، از شکایتش از رشید مظاهری صرفنظر کند و به این ترتیب دو باشگاه بر سر معاوضه دروازه‌بانان خود به توافق برسند.
سید حسین حسینی اکنون با تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و تکلیف نهایی او پس از بازگشت به ایران مشخص خواهد شد.

تراکتور به دنبال جذب محمد نادری
اتمام قرارداد محمد نادری با باشگاه پیروزی باعث شده است، برخی تیم‌های لیگ برتری در روز‌های اخیر مذاکراتی را با این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش داشته باشند
تیم‌های تراکتور ، استقلال و فولاد خوزستان که دیگر نمایندگان ایران به غیر از پیروزی در فصل آینده لیگ قهر مانان آسیا هستند، به طور جدی خواهان نادری شده و پیشنهادات خود را با این بازیکن مطرح کرده‌اند
نادری در اصل بازیکن باشگاه کورتریک بلژیک است و هر تیمی او را می‌خواهد باید مبلغی را برای صدور رضایت‌نامه قرضی وی به باشگاه بلژیکی بپردازد

آرمین سهرابیان و خالد شفیعی
اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه مدیران باشگاه تراکتور مشغول مذاکره با آرمین سهرابیان دفاع چپ سایپا و خالد شفیعی مدافع میانی فوتبال کشورمان هستند تا با این دو بازیکن عقدقرارداد کنند. البته این طور به نظر می رسد که باشگاه برای پر کردن هر هفت سهمیه لیگ برتری آمادگی لازم را دارد اما لیگ نوزدهم برای بازیکنان کم‌فروغ بود و از این رو، پیدا کردن ستاره برای تراکتوری‌ها کار را سخت کرده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]