- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تازه ترین اخبار از اردوی تراکتور در قطر: لشکر مصدومان النصر و روحیه بالای بازیکنان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: اردوی تراکتور در قطر حالا به کانون توجه رسانه های ورزشی ایران و خاور میانه تبدیل شده است. این تیم که قرار است فردا سه شنبه در برابر تیم النصر عربستان صف آرایی کند با مشکلات بسیار مدیریتی، فنی و .. روبروست.
تازه ترین اخبار و حواشی مربوط به این دیدار حساس را با هم مرور می کنیم:

رفع مصدومیت دو بازیکن تراکتور:
در کنار حاشیه های بسیار که هفته گذشته در مورد مالکیت و مدیریت این تیم و جدایی بازیکنان کلیدی، ایجاد شد مصدومیت چند بازیکن هم عامل بر هم زدن آرامش بازیکنان شده است.
به گزارش آذرقلم، به رغم اعلام مصدومیت دو بازیکن این تیم، اخبار خوش رسیده حکایت از آن دارد که این دو بازیکن خودشان را به دیدار حساس آسیایی تیم شان می رسانند.
تیم تراکتور در حالی امروز برای دیدار با النصر امارات وارد دوحه قطر شد که تنها 16 بازیکن را برای این تقابل حساس در اختیار دارد.
تراکتوری ها علاوه بر جدایی تعداد زیادی از مهره های فصل گذشته خود و پنجره بسته ای که مانع از اضافه شدن خریدهای جدید شد چند بازیکن کرونایی و مصدوم هم داشتند.
علی فتحی که دو هفته پیش در جریان تمرین تراکتور از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود و به نظر می رسید که به بازی با النصر نرسد، با توجه به شرایط فعلی اش می تواند تراکتور را مقابل حریف عربستانی همراهی کند.
سید محمد خرم الحسینی هم که از ناحیه دیسک کمر با آسیب دیدگی مواجه شده بود پس از پشت سر گذاشتن مراحل فیزیوتراپی، می تواند در بازی با النصر به میدان برود.

مصدومیت 4 بازیکن اصلی النصر و احتمال غیبت مدافع کلیدی:
پزشکان باشگاه النصر به کادرفنی این تیم اعلام کرده اند عبد الإله العمری مدافع این تیم به هیچ وجه نباید برابر تراکتور به میدان برود.
تیم های النصر و تراکتور فردا شب در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف هم می روند. نماینده ایران با لشگری از بازیکن غایب، محروم، مصدوم و جدا شده راهی قطر شده تا به مصاف حریف قدرتمند خود برود.
در سمت مقابل نیز، النصر با غایبین پرشماری پای به این دیدار می گذارد. عبدالله مادو و علی لاجامی دو مهره اصلی خط دفاعی النصر هستند که پس از دریافت کارت زرد در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد، از حضور برابر تراکتور محروم هستند. ضمن اینکه عبدالمجید الصلیهم نیز به دلیل آسیب دیدگی در بازی برابر تبریزی ها غایب است.
با توجه به اینکه این 3 مدافع نمی توانند تیمشان را برابر تراکتور همراهی کنند، مصدومیت عبد الإله العمری دیگر مدافع این تیم بحران النصری ها را افزایش داد. این بازیکن در جریان پیروزی یک بر صفر تیم ملی عربستان برابر عمان، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و کادرفنی النصر تلاش زیادی کرد تا العمری را به دیدار فردا شب برساند.
اما یک منبع آگاه نوشت که مدیران النصر زانوی مصدوم عبد الإله العمری را به چندین پزشک نشان داده اند اما همگی آنها توصیه کرده اند که این بازیکن به هیچ وجه نباید مقابل تراکتور به میدان برود.

این پزشکان هشدار داده اند در صورت حضور العمری برابر تراکتور، مصدومیت او افزایش پیدا کرده و این بازیکن برای مدتی طولانی از میادین به دور خواهد بود. بدین صورت غیبت او برابر تراکتور تقریبا قطعی است.

تراکتوری‌ها تست کرونا دادند
اعضای تیم فوتبال تراکتور پس از ورود به دوحه تست کرونا دادند.
اعضای تیم فوتبال تراکتور ایران پس از ورود به شهر دوحه قطر تست کرونا دادند.

تراکتور با لباس یک‌دست قرمز
تیم فوتبال تراکتور در دیدار مقابل النصر عربستان با پیراهن‌های یک‌دست قرمز رنگ به میدان خواهد رفت.
جلسه هماهنگی پیش از بازی مقابل النصر عربستان ظهر امروز (دوشنبه) به صورت مجازی با حضور نمایندگان دو تیم برگزار شد.
بر این اساس، تیم فوتبال تراکتور در دیدار فردا با لباس‌های یکدست قرمز رنگ به میدان می‌رود و دروازه‌بان نیز لباس مشکی رنگ به تن خواهد کرد. همچنین بازیکنان تیم النصر نیز پیراهن‌های زرد رنگ به تن خواهند کرد و دروازه‌بان این تیم با لباس آبی به میدان می‌رود.
نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم نیز از ساعت ۲۰:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش سه و سایت باشگاه تراکتور

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]