- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تاج الدینی فرار خود به امریکا را تکذیب کرد: در هیچ بانکی اندوخته‌ای ندارم

آذرقلم: محمدرضا تاج تالدینی، شایعه فرارش به آمریکا را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش آذرقلم، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون دولت دهم در کانال تلگرامی‌اش در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر فرارش به امریکا نوشت: این خبر به قدری سخیف بود که جز سکوت پاسخی نداشت و حضورم در مجامع عمومی و رسانه‌های خبری دروغ بودن آن را آشکار ساخت.

وی در ادامه نوشته: انتشار چنین شایعاتی از سوی دشمن دور از انتظار نیست. دشمنان انقلاب با خبرهای دروغین، اعتماد مردم و انقلاب را نشانه گرفته‌اند. آن‌ها با جنگ روانی و جوسازی علیه خادمان انقلاب و مردم و یاران رهبری درصدد القا تزلزل و فروپاشی نظام هستند. غافل از آنکه انقلاب و نظام‌‌اسلامی در اوج اقتدار داخلی و منطقه‌‌ای قرار دارد و سران آمریکای جهان‌خوار و اذناب آن آرزوی براندازی را مثل اسلاف خود به گور خواهند برد.

فضای مجازی بستر خوبی برای آزادی‌‌ بیان و اطلاع رسانی است. اگرچه عده‌‌ای آن‌ را با انواع خبرهای دروغ و تهمت و تخریب علیه انقلاب و نیروهای انقلابی و مردمی آلوده می‌کنند. اینگونه شایعات، بی‌‌اعتباری و رسوایی خبرهایی را روشن می‌سازد که متاسفانه بدون تحقیق و بررسی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند.

مردم شریف ایران به خصوص مردم عزیز تبریز، بنده بر آن پیمانی که با شما و شهیدان بسته‌ام پایبندم و به توفیق الهی هرگز از آن عدول نخواهم کرد. با صراحت و با همه صداقت اعلام می‌کنم در هیچ جایی و در هیچ بانکی نه داخلی و نه خارجی اندوخته‌ای ندارم. در گذشته نیز و در ایام انتخابات مجلس آنچه که درباره پاساژ خیابان فلسطین شایع کردند یک خبر دروغ و ساخته و پرداخته‌ی مخالفانم بود. من نه در آن پاساژ و نه پاساژ دیگری، نه در گذشته و نه در حال هیچ سهمی ندارم.

آنانکه این شایعه جدید را ساختند و پخش کردند بدانند اینجانب فرزند انقلاب و آذربایجانم و زادگاهم تبریز است. شهری که شخصیت هایی چونان شهید ثقه‌الاسلام و شهید شیخ محمد خیابانی را بخود دیده است. سخن شهید ثقه الاسلام در تاریخ مردم فهیم و انقلابی تبریز ماندگار است که فرمود: ” روا نیست در این آخر زندگی از ترس مرگ، خود را به پناهگاهی کشم و مردم شهر را تنها بگذارم”. آری بر کسی که در کنار سرداران شهید باکری و یاغچیان و تجلایی بوده است، چنین وصله‌ای نمی‌چسبد.

گفتنی است چندی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه تاج الدینی با میلیون ها دلار پول به همراه یک روحانی دیگر به امریکا فرار کرده است.