- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

بی ثباتی سرمربی، دلیل ناکامی تراکتورسازی

آذرقلم: دو هفته ای هست که باز تراکتور با مشکل تعیین سرمربی جدید تیم مواجه شده است.  معضلی که همیشه در این ایام با آن مواجه است. یکسال نشده  که هواداران تراکتور مانند تیم های بزرگ لیگ برتر همچون فولاد اهواز، سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال و حتی پدیده از حضور مربی سال قبل اطمینان و آرامش داشته باشند.

به گزارش آذرقلم، واقعا تیم تراکتور چه تیم پر اضطراب و استرس زایی است که هیچ مربی معروف و نام آشنایی، با شناخت از این تیم دیگر پیشنهاد سر مربیگری این تیم را در ذهن خود هم ندارند؟ به این مربیان باید حق داد که سر مربیگری تیم بی ثبات تراکتور را قبول ننمایند. واقعا در تیم تراکتور چه می گذرد که هرکس وارد این تیم می شود نارضا از آن فرار می کند؟ مطمئنا بخشی از مشکلات به آن اشخاصی  بر می گردد که وطنی و به قول خودمان از خطه آذربایجان هستند و تراکتور را محل منفعت طلبی خود قرار داده اند که آرامش را از هر سر مربی می گیرد. حال آقای زنوزی را نیز احتمالا با مشاوره های غلط خود بسوی نخود سیاه آدرس می دهند. البته ایجنت ها یا دلال ها را نیز نباید فراموش کنیم.

آسیب شناسی بی ثباتی سر مربیان تراکتور مهمتر و با ارزش تر از بستن یک تیم برای قهرمانی است. ایکاش تراکتور سه سال تیم با ثباتی را تجربه کند تا برای قهرمانی های خیالی بسته شود. آن وقت می توان گفت تراکتور تازه یک شخصیت تیمی همچون سپاهان را بدست آورده است.

آقای زنوزی ایکاش افراد ناصادق اطراف خود و اینهمه شایعه پراکن ها و دلال های  معرفی کننده سر مربی های ناتوان و سن بالا را کنار گذاشته و یک مربی با دانش فنی مناسب و با قدرت رهبری بالا را برای تیم ، نه برای قهرمانی، بلکه برای ایجاد هویت و شخصیت تیمی مناسب، انتخاب نماید. ضمن تشکر از زحمات آقای زنوزی انتظار داریم با هزینه مناسب سرمربی مناسبی را هر چه زود تر انتخاب و تیم را از بلاتکلیفی نجات دهید.

یادداشت ورزشی: حمید شکیبا