- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

به همت مدیریت فرهنگی شهرداری منطقه دو برگزار شد:

آذرقلم: ششمین برنامه «افطارلیق» شهرداری منطقه دو با استقبال پرشور شهروندان و نیز مهمانان و گردشگرانی از شهرهای دیگر کشور در ائل گلی تبریز برگزار شد.
در این برنامه که به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تبریز و بر اساس برنامه ریزی های سازمان فرهنگی شهرداری در ورودی ائل گلی تبریز برگزار شد آیتم های مختلفی مانند:تواشیح خوانی، موسیقی موغام، نمایش کمدی ، مسابقه خانوادگی، تکم گردانی و آیین های سنتی و بومی آذربایجان و … به مورد اجرا گذاشته شد.

پویش آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد از دیگر برنامه های معنوی و مناسبتی این جنگ شادی است که هر شب با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برگذار می شود و طی آن با جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست آذربایجان، زمینه آزادی چند زندانی فراهم می شود.
در ششمین برنامه جنگ شادی « افطارلیق» شهرداری منطقه دو تبریز، مجری و حاضران در برنامه، ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به مردم مظلوم و بی دفاع غزه بر آرمان فلسطین تاکید کردند.
این گزارش حاکی است ویژه برنامه «افطارلیق» شهرداری منطقه دو تبریز هر شب در ورودی ائل گلی برگزار می شود و امشب دوشنبه، ششم فروردین ماه، هفتمین برنامه با حضور هنرمندان دیگری و متفاوت تر از برنامه های شب های قبلی برگزار می شود.