- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

بهانه گیری باشگاه النصر عربستان: با تراکتور در زمین بی‌طرف مسابقه نمی دهیم!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: موسی آل معمر پس از مشخص شدن تراکتور به عنوان حریفش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد در زمین بی‌طرف این دیدار را برگزار نخواهد کرد.
به گزارش آذرقلم، پس از اتمام مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا تراکتور حریف النصر عربستان در مرحله حذفی این رقابت شد و نماینده کشورمان شهریور‌ماه میهمان نماینده سعودی خواهد بود.
به دلیل اتفاقات اخیر و برگزار شدن دیدارهای نماینده‌های ایران و عربستان در زمینی بی‌طرف، انتظار می‌رود دیدار تراکتور و النصر نیز در کشوری به جز عربستان برگزار شود.رئیس باشگاه النصر: با تراکتور در زمین بی‌طرف به هیچ‌وجه مسابقه نخواهیم داد
این مسئله باعث شده تا اعتراض ریاست باشگاه النصر را به همراه داشته باشد و این شخص با عصبانیت به تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کند.
موسی آل معمر در صفحه شخصی خود نوشت: تصمیم AFC مشخص شد و صدرنشینان گروه باید این تک بازی را در خانه برگزار کنند. برگزاری این مسابقه در ورزشگاه «مرسول پارک» حق ذاتی ماست و ما به هیچ‌وجه آن را رها نخواهیم کرد.
طبق فرمول اعلام شده توسط AFC، این مرحله به صورت تک بازی و شهریورماه برگزار می شود.
تراکتور آذربایجان باید با النصر عربستان در شهر ریاض بازی کند. این مسابقه شهریور ماه برگزار خواهد شد.

اما سلطان المهوس، خبرنگار عربستانی به سعودی اسپورت گفت: دیدار تراکتور با النصر در زمین بی طرف برگزار خواهد شد. با توجه به این که النصر میزبان این بازی است باید این باشگاه کشور بی‌طرف را انتخاب کند

ادعای روزنامه عربستانی: دیدار النصر و تراکتور با حضور تماشاگر
روزنامه عربستانی مدعی شد که النصر در دیدار برابر تراکتور از وجود هواداران خود بهره خواهد گرفت.
عربستان با توجه به کم‌شدن شمار مبتلایان به ویروس کرونا قصد دارد که از ماه آینده اجازه بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها را به صورت محدود صادر کند و این باعث می‌شود تا النصر هم بتواند در دیدار برابر تراکتور که میزبان است از وجود هواداران خود بهره گیرد.
روزنامه سعودی اسپورت با تیتر «خبر خوشحال‌کننده برای هواداران النصر» اعلام کرد که هواداران این تیم در دیدار برابر تراکتور در ورزشگاه مرسو بارک حضور خواهند یافت.
البته طبق اعلام رسانه‌های عربستانی این احتمال وجود دارد که دیدارهای نماینده های ایران و عربستان در زمین بی‌طرف برگزار شود و هنوز AFC تصمیم نهایی را در این زمینه اعلام نکرده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]