- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

بررسی عملکرد تراکتور در نقل و انتفالات نیم‌فصل

آذرقلم: نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر به پایان رسید و تیم‌های مختلف تلاش کردند برای حضور قدرتمندانه در ادامه فصل ترکیب خود را تقویت کنند و بازیکنان زیادی در این بین جابجا شدند. از جمله تیم تراکتور که به رغم برخی تغییرات در برخی پشت ها، نتوانست رضایت هواداران را جلب کند.

به گزارش آذرقلم، فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل به پایان رسید و حالا تیم‌ها فقط می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند. نقل و انتقالات زمستانی لیگ ایران برخلاف سال‌های گذشته تا روز آخر آرام دنبال شد و اغلب تیم‌ها فعالیت خود را به روز آخر موکول کردند و همین باعث شد روز پایانی نقل و انتقالات بسیار شلوغ دنبال شود. تیم‌های ایرانی هم‌چون سال‌های گذشته نفرات زیادی را جذب کردند که این موضوع در فوتبال روز دنیا کمتر دیده می‌شود و در لیگ‌های معتبر کمتر تیمی در نقل و انتقالات نیم‌فصل به دنبال تغییرات پرتعداد است.

پرسپولیس همچنان به دنبال جذب آنتونی استکوس، ستاره سابق تراکتور است و احتمالا در چند روز آینده جذب این بازیکن هم رسمی خواهد شد.

تراکتور هم که در سال‌های اخیر بسیار پرهزینه ظاهر شده، در نقل و انتقالات زمستانی روزهای آرامی را سپری کرد، آن‌ها فقط میلاد فخرالدینی را جذب کردند و با سه بازیکن خارجی خود یعنی سوگیتا، مازولا و فورچونه قطع همکاری کردند.

یادداشت ورزشی: سپهر ستاری