- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

برد شیرین آذربایجانی ها در اصفهان/ رونمایی از چهره واقعی تراکتور

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: بعد از مدت ها چشم تماشاگران و هواداران به تراکتور واقعی یعنی یک تیم منسجم و مهاجم باز شد. دیداری که بیش از سه گل داشت. امروز تیم تراکتور برابر ذوب آهن اصفهان به برتری 3 بر یک دست یافت.
به گزارش ، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در اصفهان مهمان تیم ذوب آهن بود که این بازی در پایان با برتری 3 بر یک شاگردان خمز به پایان رسید.

در این بازی رضا اسدی هت تریک کرده و هر 3 گل تراکتور را به ثمر رساند. ریکاردو آلوز هم 2 پاس گل داد و یک پاس گل هم شاهین ثاقبی داد.

با این نتیجه تیم تراکتور 26 امتیازی شده و فاصله خود را با تیم‌های صدرنشین کمتر کرد. به عبارت دیگر لیگ برتر مدعی تازه پیدا کرد!

ذوب آهن 1 - تراکتور 3: ورود رسمی به جمع مدعیان!

رضا اسدی هم با 3 گلی که زد، 6 گل شده و در کنار محمد عباس‌زاده و لوکادیا در صدر گلزنان قرار گرفته و ریکاردو آلوز هم با 10 پاس گل همچنان در صدر بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد.

هت‌تریک امروز رضا اسدی
هت‌تریک امروز رضا اسدی، او را با شش گل به صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران برد. آن هم در شرایطی که اسدی در دوران فوتبالش بیشتر در پست هافبک دفاعی و حتی دفاع وسط به میدان رفته و این گمانه در موردش وجود داشت که ممکن است با کمبودهای دفاعی تراکتور، او حتی به قلب دفاع این تیم‌ منتقل شود.

با این حال وقتی پاکو خمس در گفت‌وگوی هفته گذشته تاکید کرد مهاجم خارجی آینده تراکتور هم باید با اسدی برای حضور در خط حمله رقابت کند، مشخص بود که او چه اعتقادی به بازیکنی پیدا کرده که شاید خودش هم برای خودش نقش یک مهاجم را متصور نبوده است.

برخورد شدید حسینی و صدقی

بیهوشی سید محمد حسینی!
مسابقه تراکتور – ذوب آهن متوقف شد؛

برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد.

برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
حسینی و صدقی، با رفع خطر به بیمارستان انتقال یافتند
مصدومیت حسینی و صدقی؛ هر دو بازیکن پس از رفع خطر به بیمارستان مطهری فولادشهر انتقال یافتند.

پس از انتقال هر دو بازیکن با آمبولانس به بیمارستان مسابقه ذوب‌آهن – تراکتور پس از 12 دقیقه توقف به جریان افتاد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]