- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

زردقناری برزیلی و اشکان دژاگه در راه تراکتورسازی/ معمای بازیکن 6 حرفی!

آذرقلم:تا چند روز دیگر تکلیف دو بازیکن کلیدی تراکتور هم روشن می شود. از یک سو خبر می رسد که مسئولان باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم برزیلی هستند و از دیگر سو مسئولان باشگاه گزارش داده اند که دژاگه بار دیگر تمایل خود را به حضور در تبریز نشان داده است.
 بازیکن برزیلی در تیم تراکتور بازیکن جدید تراکتور از برزیل می‌آید

به گزارش آذرقلم، کمیته فنی تراکتور با درک نگرانی هواداران اعلام کرد؛ بر اساس اعلام کمیته فنی تیم فوتبال تراکتور اقدامات نهایی برای خرید یک بازیکن برزیلی انجام شده و بزودی به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم حساسیت‌های خاصی را مدنظر داشت و با توجه به سختی های خرید بازیکن خارجی؛ زمان خرید زمان بر شد ولی در هماهنگ‌سازی‌های بازیکنان جدید جای هیچ نگرانی نیست.
بازیکن برزیلی تراکتور طی 2 روز آتی به این تیم ملحق می‌شود.

معمای باشگاه تراکتور!

در همین راستا، باشگاه تراکتور در صفحه اینستاگرامش تصویر زیر را منتشر کرده و برای افشای نام بازیکن جدید خارجی خود معمایی طرح کرده است! نامی که 6 حرفی بوده و حرف سوم آن نیز «Z» می‌باشد!
اشکان دژاگه به جمع تراکتوری‌ها ملحق می‌شود

کاپیتان دوم تیم تراکتور به جمع تراکتوری‌ها ملحق می‌شود.اشکان دژاگه به جمع تراکتوری‌ها ملحق می‌شود

 با پایان دوره درمان اشکان دژاگه، این بازیکن طی تماسی با مدیرعامل باشگاه، اعلام کرد که به اردوی این تیم در ارضروم ملحق می‌شود که با نظر مصطفی دنیزلی، مقرر شد در ایران به جمع تراکتوری‌ها اضافه شود.

گفتنی است؛ هافبک ملی‌پوش تراکتور، به دلیل مصدومیت جزئی که داشته از  باشگاه درخواست استراحت بیشتر و کسب مرخصی کرده بود که با پایان دوره درمانش، همراه با سایر بازیکنان آماده شروع فصل جدید خواهد شد.