- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

هافبک تراکتورسازی در ترکیب تیم منتخب لیگ برتر/ شجاعی بهترین بازیکن شد

آذرقلم: تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر در حالی انتخاب شده است که مسعود شجاعی هافبک ارزشمند تراکتورسازی در این ترکیب قرار دارد.

به گزارش آذرقلم، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر از روز چهارشنبه آغاز شد و در جذاب‌ترین دیدار هفته تیم سپاهان اصفهان در خانه از تراکتورسازی تبریز میزبانی کرد که این دیدار حساس در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید تا دست سپاهانی از رسیدن به صدر کوتاه بماند.
تیم منتخب هفته پنجم به شرح زیر است:
دروازه‌بان:
احسان مرادیان (فولاد خوزستان)

مدافعان:
سیروان قربانی (صنعت نفت آبادان)

احمد آل‌نعمه (استقلال خوزستان)

جورجی گولیسیانی (نساجی مازندران)

هافبک‌ها:
ماریو فرناندز (ذوب‌آهن اصفهان)

اکبر صادقی (پدیده مشهد)

محمد کریمی (سپاهان)

مهدی ترابی (سایپا تهران)

مسعود شجاعی (تراکتورسازی تبریز)
بی شک زیبا‌ترین بازی هفته بین دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز برگزار شد. جایی که هیچ یک از دو تیم دوست نداشتند بازنده دیدار باشند و خود را به آب و آتش زدند. مسعود شجاعی که حالا بازوبند کاپیتانی تیم تراکتور را بر بازو دارد با درخشش در این بازی به خوبی نشان داد که با استفاده از تجربه، تکنیک، هوش و آرامش خود ریتمی تهاجمی به تراکتورسازی تزریق کرده و در کنار اشکان دژاگه جذاب‌ترین زوج لیگ برتر را تشکیل داده است. شجاعی در بازی با سپاهان به قول معروف کار را برای توشاک درآورد! وی با استفاده از پاس‌های دقیق خود تراکتور را به خوبی در حالت هجومی قرار می‌داد و کار را برای مدافعان سپاهان سخت می‌کرد. کاپیتان تیم ملی در این دیدار یک شوت خطرناک و زیبا هم به سمت دروازه حریف شلیک کرد که نیازمند با سوپر واکنش خود آن را به کرنر فرستاد. اما پیک کار شجاعی در صحنه گل اول تراکتور بود. جایی که با نفوذ به عمق دفاع سپاهان از پاس سوگیتا نهایت استفاده را برد و با ارسال یکپارچه توپ برای استوکس و گلزنی این مهاجم بازی را به تساوی کشاند.

 

مهاجمان:
علی علیپور (پرسپولیس تهران)

امین قاسمی‌نژاد (پدیده مشهد)

بازیکن برتر هفته:
(مسعود شجاعی)

کاپیتان تیم ملی ایران که یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی تابستان داغ فوتبال ایران به شمار می‌رود، رفته رفته جایگاه خود در تراکتورسازی را پیدا کرده و سطح کیفی قرمرپوشان تبریزی را بالا برده است. شجاعی در دو بازی اخیر تراکتور به خوبی توانست با تکنیک و تجربه بالای خود نبض میانه زمین را به نفع تیمش در دست بگیرد و با اتکا به همین ویژگی و در کنار اشکان دژاگه علاوه بر بالا کشیدن چند پله‌ای تراکتور، سطح کیفی آن‌ها را جا به جا کند. نمایش شجاعی در جدال با سپاهان به قدری تحسین برانگیز بود که ما را واداشت او را بدون هیچ شکی به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب کنیم.

مربی برتر هفته:
(یحیی گل‌محمدی)