- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

بازگشت بمب‌افکن به صدر/ درخشش دوباره استوکس در تبریز

بازگشت بمب‌افکن به صدرآذرقلم: مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی تبریز با گلی که برابر تیم ماشین‌سازی به ثمر رساند، به جمع مدعیان آقای گلی بازگشت.

به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز با 2 گل از سد تیم ماشین‌سازی گذشت.

در این بازی آنتونی استوکس موفق شد گل دوم تیم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

استوکس که در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و 8 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، بعد از بازی با ذوب‌آهن به مرخصی رفته و از بازگشت به تمرینات و بازی تیمش امتناع کرده بود.

مشکلات شخصی دلیل این غیبت وی عنوان شده و استوکس در نیم فصل به تمرینات تیم خود بازگشته و در ترکیب تراکتورسازی هم قرار گرفت.

اما در بازی مقابل تیم‌های نفت مسجد‌سلیمان، نساجی قائم‌ شهر، استقلال تهران و سایپا، این مهاجم از بازکردن دروازه حریفانش ناکام بود.

بالاخره در بازی مقابل تیم سپاهان اصفهان روی استوکس خطای پنالتی صورت گرفته و خود وی مامور زدن این ضربه شد تا گل نهمش در لیگ برابر تیم سپاهان رقم خورد.

آنتونی استوکس در بازی مقابل ماشین‌سازی هم موفق به گلزنی شده تا تعداد گل‌هایش را دو رقمی کرده و در کنار علی‌پور پرسپولیس و استانلی کی‌روش سپاهان در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گیرد.

به نظر می‌رسد هفته به هفته استوکس به شرایط آرمانی خود نزدیک‌تر شده و خیز بلندی برای کسب عنوان آقای گلی مسابقات برداشته است.