- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

بابک نهرین تکذیب کرد: مهاجرت نکرده ام

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: بابک نهرین، بازیگر مشهور و طنزپرداز تبریزی هر گونه مهاجرت و ترک کشور را تکذیب کرد و گفت: من مهاجرت نکرده ام و همه وجودم متعلق به کشور عزیزم است.

به گزارش آذرقلم، بابک نهرین به دنبال مطرح شدن برخی اخبار و شایعات در خصوص مهاجرت اش به باکو با انتشار متنی اظهار داشت: لازم دانستم در خصوص اتفاقاتی که از دیروز در خبرگزاری ها پخش شده توضیحاتی بدهم!
این طنزپرداز آذربایجانی که مخالفان و موافقان بسیاری دارد پایه گذار سبک نوینی در ارائه طنز های اجتماعی در عرصه تئاتر و نمایش بوده است. ادبیات به کار رفته توسط وی به دلیل پاره ای واژگان و رفتار های غیرادبی همواره مورد انتقاد بسیاری از شهروندان، خانواده ها و حتی اصحاب هنر و تئاتر بوده است. با این حال، او طرفداران بسیاری نیز چه در منطقه شمالغرب کشور و چه در آن سوی مرزها و در کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه دارد. نوآوری، خلاقیت در پردازش سوژه ها و ارئه آثار به روز و نقد های اجتماعی از امتیازات و نقاط قوت این طنز پرداز است. ضمن آنکه مجری گری برخی برنامه ها و مسابقات مربوط به شبکه های تلویزیونی جمهوری آذربایجان توسط بابک نهرین، حرف و حدیث های بسیاری برای این طنزپرداز تبریزی ایجاد کرد و شائبه مهاجرت او را تقویت کرد.

بابک نهرین، در یادداشت اخیر خود آورده است: من مهاجرت نکرده ام و پروژه ام کاری است متاسفانه هر وقت پروژه کاری در جایی شروع می کنم شایعه مهاجرتم مطرح می‌شود.
به دنبال آغاز چند پروژه کاری در تهران، چندی قبل هم شایعه مهاجرت من به پایتخت مطرح شده بود. اینجانب برای اجرای یک برنامه سرگرمی در یکی از شبکه های جمهوری آذربایجان در باکو حضور یافته و همه در جریان هستیم که تنها شغل من فعالیتهای هنری است و برای پروژه های مختلف ممکن است هر از چندگاهی در داخل یا خارج کشور باشم؛ اما این به معنای مهاجرت نیست .
وی در پایان آورده است: «و در آخر تمام من و همه ی وجود من متعلق به کشور عزیزمه
یاشاسین آذربایجان پاینده ایران.»[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]