- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اولین برد تراکتور با غلبه بر نفت آبادان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم تراکتور در دومین بازی فصل به اولین برد شیرین خود برابر نفت آبادان دست یافت .
به گزارش آذرقلم، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی در پایان با برتری سه بر صفر تیم تراکتور به اتمام رسید.

گل زودهنگام این دیدار در دقیقه 8 توسط پیمان بابایی با اشتباه مدافع تیم مهمان و ‌ضربه دقیق مهاجم فرصت طلب تراکتور به دست آمد. پاس اکبر ایمانی با اشتباه مدافع نفت، به پیمان بابایی رسیده و وی با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه تیم مهمان کرد.

نیمه نخست برتری نسبی با تیم تراکتور بود و در نهایت نیمه اول با هم یک گل به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

اما نیمه دوم حکایت متفاوتی داشت، مصدمیت زودهنگام عباس‌زاده از زهر خط حمله سیرخپوشان تبریزی کاست. با این وجود در دقیقه 65 شوت سلامی به تیر دروازه برخورد کرد.

در 20 دقیقه پایانی نفت آبادان فشار بی امانی روی دروازه تراکتور وارد و حتی موقعیت‌های خوبی برای گشودن دروازه این تیم داشت که تراکتوری‌ها از خوش شانسی گلی دریافت نکردند.

در دقیقه 86 باز هم خط دفاعی تیم مهمان مرتکب اشتباه شده و پیمان بابانی مهاجم ‌گل دوم تیم میزبان را به ثمر رسانده و پیروزی تیمش را تضمین کرد.

در دقایق تلف شده سامان نریمان جهان گل سوم تیم تراکتور را به ثمر رساند.

تیم تراکتور با این نتیجه اولین برد خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور به دست آورده و از بحران شکست سنگین هفته نخست خارج شد.

بازی فصل گذشته دو تیم در تبریز با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

تیم تراکتور با برد امروز مقابل صنعت نفت آبادان ۳ امتیازی شد و به صورت موقت به رده هفتم جدول صعود کرده و تیم نفت بدون امتیاز به رده شانزدهم جدول لیگ برتر سقوط کرد.

تراکتور نخستین برد فصل را دشت کرد

نفت تفاضل منفی تراکتور را شست (عکس)
تراکتور با کسب پیروزی پر گل مقابل نفت، شکست سنگین هفته گذشته را جبران کرد.

تراکتور اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را مقابل گل گهر در سیرجان انجام داد و با نتیجه 4 بر یک مقابل این تیم شکست خورد. شروع فصل با این شکست سنگین یک شوک بزرگ به تراکتور بود که فقط با بردی پر گل می شد آن را جبران کرد.

در شرایطی که فیروز کریمی در بازی هفته دوم مقابل صنعت نفت می توانست از خریدهای جدید در ترکیب تیمش استفاده کند، تراکتور موفق شد به آن چه که می خواست برسد و با کسب پیروزی پر گل مقابل میهمان خود، شکست هفته گذشته را جبران کند.

تراکتور در شبی که مدافعان و دروازه بان تیم صنعت نفت بسیار پر اشتباه ظاهر شدند توانست با نتیجه سه بر صفر پیروز شود. پیمان بابایی در این دیدار دو بار گلزنی کرد و دیگر گل تراکتور را هم سامان نریمان جهان به ثمر رساند.

با این سه گل، تفاضل گل 3- تراکتور که در همان ابتدای فصل بسیار آزار دهنده بود به صورت کامل شسته شده و با برابر شدن تعداد گل های زده و خورده این تیم طی دو بازی (4 گل)، تفاضل سرخ پوشان به حالت صفر بازگشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]