- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

انفجار و ریزش آوار در تبریز، جوانی را به کام مرگ کشید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: در اثر حادثه انفجار در یکی از محلات تبریز، یک جوان جان خود را از دست داد و چندین خانه نیز ویران شد.
به گزارش آذرقلم، یکی از مصدومان حادثه انفجار در محله احمدآباد تبریز به نام حسین چمنی، ۲۲ ساله بر اثر شدت جراحات جان باخت.
عصر دیروز، سه‌شنبه، ۱۷ اسفند ماه، در منطقه حاشیه‌نشین احمدآباد تبریز بر اثر انفجار مواد محترقه، سه واحد مسکونی به‌صورت کامل تخریب و چند ساختمان دیگر نیز آسیب دیدند.مصدوم ۲۲ ساله بر اثر شدت جراحات جان باخت!
از هفت نفر مصدوم حادثه، یک نفر در بیمارستان فوت کرد، یک نفر به صورت سرپایی درمان شد و دو مصدوم به بیمارستان سینا و سه مصدوم نیز به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال یافتند.
وضعیت دو مصدوم حادثه، وخیم گزارش شده است.

یک ماه پیش هم ریزش ساختمان ۲ طبقه در تبریز بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز ۳ کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

یک نفر در اثر ریزش ساختمان در تبریز جان باخت

علت حادثه: ترقه! 

بعد از بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان آتش نشانی علت این انفجار، انباشت مواد محترقه غیرمجاز در یکی از این ساختمان ها بود.
دشتی معاون عملیات آتش نشانی تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: در اولین دقایق انفجار اکیپ های امدادرسانی از ایستگاه های ۲۰ و ۱۵ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: همچنین دستگاه های آواربرداری، زنده یاب و نورپردازی در محل حادثه مستقر شدند تا انتقال مصدومین و عملیات رهاسازی هرچه سریعتر انجام شود.
معاون عملیات آتش نشانی تبریز در توصیه ای ضمن تاکید بر جلوگیری والدین از خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط فرزندان، خاطرنشان ساخت: شهروندان عزیز باید هنگام وقوع هر حادثه ای محل حادثه را خلوت نگهدارند تا اکیپ های امداد رسانی بتوانند براحتی عملیات نجات و آواربرداری را انجام دهند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]