- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

انتقال زندان تبریز در حصار اراده و اعتبار

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: انتقال زندان تبریز به محل جدید با توجه به محدودیت‌های اعتباری نیازمند یک نگاه ویژه و اراده ملی است.
به گزارش آذرقلم، موسی خلیل الهی در حاشیه بازدید معاون قضائی قوه قضائیه از زندان تبریز اظهار کرد: فلسفه مجازات در تمام مکاتب حقوقی دنیا را اصلاح و تربیت و باز اجتماعی کردن زندانیان و ورود مجدد به جامعه به عنوان یک شهروند عادی به جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: این امر زمانی اتفاق می‌افتد که امکان طبقه بندی زندانیان بر مبنای شخصیت زندانی، نوع جرم و کیفیت اتهامش فراهم شود تا کارکنان زندان بتوانند اقدامات بازآموزی و باز اجتماعی شدن را انجام دهند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه زندان تبریز با وجود نیروهای متعهد و متخصص، از لحاظ فیزیکی با مشکلاتی مواجه هست، ادامه داد: متأسفانه با توجه به فرسودگی ساختمان فعلی و محدودیت‌های فیزیکی، زحمت کارکنان زندان تبریز مضاعف است.
وی با اشاره به موضوع انتقال زندان تبریز، اظهارکرد: انتقال زندان تبریز به محل جدید با توجه به محدودیت‌های اعتباری نیازمند یک نگاه ویژه و اراده ملی است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]