- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

انتقاد رئیس شورای شهر تبریز از انتصاب‌های فامیلی در شهرداری/ ورود شهرداری به ورزش‌ قهرمانی اشتباه است

تایید فساد در شهرداری تبریز/ انتقاد از انتصاب‌های فامیلی در شهرداریآذرقلم: رئیس شورای شهر تبریز گفت: در لایه‌های پایینی شهرداری تبریز همچنان فساد وجود دارد که مردم را آزار می‌دهد.

به گزارش آذرقلم شکور اکبرنژاد در خصوص وجود فساد سیستماتیک در شهرداری تبریز نیز توضیحاتی داد و گفت: با وجود تشدید فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و شرایط خاص اقتصادی شورا و شهرداری تلاش کرده جلوی فساد سیستمیک را بگیرد به عنوان مثال تغییر در برخی سیستم‌های خدمت‌رسان رخ داده و وقتی در شهرداری مرکز رای صادر می‌شود با پیامک رای به افراد اطلاع داده می‌شود اما در لایه‌های پایینی همچنان فساد وجود دارد که مردم را آزار می‌دهد.

در جذب سرمایه موفق عمل نکردیم

رئیس شورای شهر تبریز در خصوص نقاط ضعف شورای پنجم نیز عنوان کرد: در بحث گردشگری و به ویژه تبریز ۲۰۱۸ آن انتظاری داشتیم که فراهم نشد و این مساله نیز دلایل متعددی داشت، همچنین در جذب سرمایه موفق عمل نکردیم و اگر دل به درآمد پروانه‌های ساختمانی ببندیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

وی تصریح کرد: بحث وام‌هایی که در گذشته گرفته شده و سودهای عظیم آن از جمله دیگر مشکلاتی است که باید شهردار تبریز برای حل شدن آن اهتمام ویژه‌ای بورزد، مساله دیگر این است که اصلاح ساختار شهرداری آنگونه که باید اتفاق نیفتاده است در حالیکه ۴۰۰ نفری که از طریق استخدام دولتی به شهرداری آمده‌اند بسیار توانمند هستند و باید اینچنین عمل کرد.

ورود شهرداری به ورزش‌های قهرمانی اشتباه است

اکبرنژاد در خصوص ورود شهرداری به برخی مسائل گفت: وارد شدن شهرداری به برخی کارها مانند ایجاد دانشگاه، ورزش‌های قهرمانی و سلامت از جمله اشتباهاتی است که هزینه‌‌های بر دوش شهرداری می‌گذارد.

انتصاب‌های فامیلی/امروز چهار فرزند یک خانواده در شهرداری مشغول‌اند!

وی ادامه داد: انتصاب‌های فامیلی در شهرداری جای نقد دارد و شاید برخی بی‌توجهی‌ها باعث این مشکل شده است متاسفانه هرکس قیمتی دارد و ممکن است پایش بلغزد، در شوراهای گذشته چند هزار نیرو وارد بدنه شده و امروز چهار فرزند یک خانواده در شهرداری مشغول‌اند!