- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

انتقاد تند دانشجویان از صدا و سیما، کیهان و اطلاعات در محضر رهبر انقلاب

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آذرقلم: چند تن از دانشجویان کشور از رویکرد برخی رسانه های کشور مانند صدا و سیما، کیهان، اطلاعات و خراسان در برخورد با مشکلات جامعه انتقاد کردند.

به گزارش آذرقلم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز یکشنبه در نشستی تصویری با مجموعه‌ای از جوانان دانشجو و تشکلهای دانشگاهی، پای درددل ها و حرف های آنها نشستند.

علی اسکندری نداف، دبیر و نماینده اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در بخشی از سخنان خود گفت: برخی از منصوبان رهبری، مدت‎ها در یک منصب مشخص، حضور دارند. ثباتِ طولانی‌مدت، علی‌الخصوص در دفتر رهبری و سایر نهادها اگر منجر به تشکیل باند نشود، ناگزیر منجر به رخوت و رکود خواهدشد. البته ما منکر فضیلت‌های منصوبان نیستیم، ولی معتقدیم تغییر در نهادهایی مثل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و رسانه‌هایی نظیر اطلاعات، کیهان و جمهوری‎اسلامی، خراسان می‌تواند منجر به تحولات مؤثر شود

علی دهقان، دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) هم پیرامون این موضوع گفت: مسئولین صدا و سیما همچون مسئولین شورای عالی فضای مجازی در جنگ شناختی علیه جمهوری اسلامی، تنها نظاره‌گر بمباران باورهای مردم‌اند و ککشان هم نمی‌گزد که سرمایه‌ی اجتماعی نظام دارد بر باد می‌رود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]