- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ناتوانی در انتخاب مربی دلسوز؛ حلقه گمشده تراکتور

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یادداشت ورزشی: حمید شکیبا

آذرقلم: به جرات می توان گفت که تراکتور بدترین و بی کیفیت ترین و ناکارآمدترین مربیان را در شروع لیگ انتخاب کرده و در چند هفته بعد مجبور به انتخاب سر مربی دیگری شده است. بطوری که مربی سطح پایین و بی کیفیتی در یک برنامه تلوبزیونی زنده ، گستاخانه به تیم و مالکش اهانت می کند. تا کی می بایست تیم تراکتور هزینه هنگفتی را برای انتخاب سرمربی های ناکارآمد بدهد و تاکی این تیم یک سر مربی را دوسال در تیم خود همراه و موثر نبیند؟
به نظر می رسد علیرغم درایت و هوش اقتصادی مالک باشگاه، فرایند انتخاب سرمربی همیشه با اشکالات و بی تدبیری همراه بوده است.منشا انتخاب سرمربی بی کیفیت چیست ، بالطبع مالک محترم باشگاه بهتر می داند ولی برای یک هوادار وفادار دردناک است که با این همه هزینه مالک، انتخاب سر مربی به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شود. از سوی دیگر بی ثباتی سر مربیان در این تیم ، شاید واهمه به دل سرمربیان خوب در پذیرش سر مربیگری این تیم بیندازد.
آسیب شناسی انتخاب سرمربی های ناکارآمد در شروع لیگ با مدیریت باشگاه است ، اما ارائه طریق و راهنمایی به مدیریت باشگاه از وطائف رسانه های دلسوز است. لطفا برای موفقیت تیم های تراکتور و ماشین اهتمام جدی داشته باشیم و از آشفتگی و سردرگمی برای انتخاب مربی بد بجای مربی بدتر رهایی یابیم. تراکتور به تیم های دیگر نمی بازد بلکه علیرغم داشتن مالک دلسوز به مشاورین و مدیران ناکارآمد خود می بازد. ای کاش گل به خودی های تراکتور فقط در زمین مسابقه و در جریان بازی اتفاق بیفتد.
به امید انتخاب یک سرمربی خوب در شروع لبگ برتر برای سال آینده[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]