- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

امسال از جشنواره ثبت نام خبری نبود!/ جمهوری اسلامی تریبون مجانی زیاد داده است!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: شورای نگهبان نسبت به اظهارات ساختارشکنانه هیچ اظهار نظری ندارد اما در مسیر تبلیغات قطعا اگر مطالب خلاف مقرراتی باشد مد نظر قرار خواهد داد.
به گزارش آذرقلم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با تدابیری که اندیشیده شد و در اجرای مصوبه شورای نگهبان خوشبختانه روند ثبت‌نام ها در انتخابات ریاست جمهوری یک روند متعادلی پیدا کرد و ما از آن تعبیری در گذشته یعنی جشنواره ثبت نام دیگر مقداری کم شد و مشکلات گذشته را شاهد نیستیم.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از نامزدها بعد از ثبت نام بیانیه سیاسی می خوانند و ساختار شکنی می کنند آیا شورای نگهبان برای تایید صلاحیت این رفتارها را رصد می کند یا خیر؟ گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از این تریبون های مجانی زیاده دارد که در اختیار افراد قرار داده و افراد هم هر چه دلشان می خواهد مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان نسبت به این اظهارات هیچ اظهار نظری ندارد اما در مسیر تبلیغات قطعا اگر مطالبی باشد که خلاف مقررات باشد مد نظر قرار خواهد داد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]