- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

التهاب در سکوها: مصدومیت ده ها نفر و سکته 3 هوادار! + تصاویر

 آذرقلم: شکست تراکتور در دیدار خانگی آن هم درحالی که سه امتیاز این بازی از نان شب هم برایشان واجب تر بود اتفاق ویژه بود .این در شرایطی است که تراکتورسازی  دیدار هفته  قبل خود را هم در مقابل سپید رود واگذار کرده بود و حالا آنها با وجود آنکه تصور می کردند که می توانند 6 امتیاز از این دو دیدار بگیرند هیچ امتیازی نگرفتند تا از کورس مدعیان لیگ جا بمانند .

شاید حاشیه های بعد از بازی مقابل سپید رود دامن این تیم را در این بازی گرفت تا هوارادان پرشور این تیم  روز تلخی را در ورزشگاه یادگار امام تجربه کنند . حاشیه های بعداز بازی دو تیم تراکتورسازی با پیکان باعث سکته و حمله قلبی چند هوادار شد و آنها با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش آذرقلم به نقل از ورزش سه، تعداد زیادی از هواداران به علت پرتاب سنگ و صندلی های شکسته شده با جراحت زیادی از ناحیه سر مواجه شدند. از طرف دیگر برخی از هواداران به علت هیجان و استرس بالا با عارصه قلبی دست و پنجه نرم کردند و توسط آمبولانس مستقر در استادیوم یادگار امام تبریز به بیمارستان منتقل شدند. گفته می شود بیش از 50 نفر در این دیدار زخمی شدند. هر چند که پلیس این عدد و رقم را تکذیب کرد.
تعداد زیادی از هواداران به علت پرتاب سنگ و صندلی های شکسته شده با جراحت زیادی از ناحیه سر مواجه شدند. از طرف دیگر برخی از هواداران به علت هیجان و استرس بالا با عارصه قلبی دست و پنجه نرم کردند و توسط آمبولانس مستقر در استادیوم یادگار امام تبریز به بیمارستان منتقل شدند. برخی منابع از سکته قلبی چند هوادار به خاطر فشار روحی و عصبانیت خبر دادند.
همچنین تعدادی از هواداران خشمگین این تیم بعد از اتمام مسابقه به ماشین های مستقر در بیرون استادیوم خسارات زیادی وارد کردند تا این گونه ناراحتی خود از باخت تراکتور را نشان دهند.
شاگردان لیکنز در حال حاضر با ۴۹ امتیاز در رده چهارم حضور دارند و در فاصله شش امتیازی صدر جدول قرار دارد. آن‌ها هفته آینده در ورزشگاه فولادشهر با ذوب‌آهن دیدار می‌کنند و بعد با پرسپولیس مصاف می‌دهند و باید دید چه سرنوشتی برای این تیم رقم می‌خورد.