- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اقرار پاختاکور به قدرت تراکتور: قدرت بدنی حرف اول را می زند!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: هم سرمربی و هم بازیکن پاختاکور در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور این دیدار را سخت توصیف کرده و پیروزی بر تراکتور را دشوار خواندند.

به گزارش آذرقلم، در دور پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امروز تراکتور در دیداری حساس در استادیوم الشارجه به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود. پیروزی تبریزی ها به منزله احتمال بسیار بالای صعود آنها به مرحله بعد خواهد بود.

پیتر هویسترا سرمربی هلندی پاختاکور در نشست خبری پیش از این بازی گفت: امروز یک بازی بسیار مهم در برابر تراکتور خواهیم داشت. ما هنوز این فرصت را داریم تا بتوانیم به مرحله بعد برویم. ما می توانیم با پیروزی در بازی فردا، در جنگ برای صعود به مرحله بعد بمانیم.

او ادامه داد: ما سعی خواهیم کرد این کار را انجام دهیم و با برتری مقابل تراکتور، شانس حضور در این رقابت ها را برای خود حفظ کنیم.

مربی هلندی پاختاکور ادامه داد: اولین بازی ما با “تراکتور” یک دیدار به یاد ماندنی بود. کسب نتیجه تساوی 3 – 3 برداشت های مثبت و منفی از این دیدار به ما داد. امروز ممکن است یک بازی متفاوت باشد، هر مسابقه تاریخچه خاص خود را دارد. ما وقتی بهتر بازی می کنیم که تمام توانمان را برای کسب پیروزی بگذاریم.

بازیکن پاختاکور: شانس کمی برای صعود داریم
آگزاموف بازیکن پاختاکور هم از حساسیت و اهمیت بازی پیش رو خبر داد و گفت: هر تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد، برنده بازی فردا می شود.

تراکتور که با 6 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود. شاگردان خطیبی در صورت پیروزی، گام بزرگی برای صعود به دور بعدی برمیدارند.

آگزاموف بازیکن پاختاکور در نشست خبری قبل از این بازی گفت: یک مسابقه مهم با تراکتور داریم. آنها تیم خوبی هستند و یک بازی دشوار در انتظار ماست. ما هنوز شانس کمی برای صعود به مرحله بعدی داریم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا از این شانس کم استفاده کنیم.

او ادامه داد: ما برای پیروزی در دو بازی آینده و صعود به دور بعد وارد زمین خواهیم شد. تراکتور در جدول رده بندی بالاتر از ما قرار دارد و حریف قدرتمندی است. فکر می کنم که در مسابقه امروز، تیمی که از نظر بدنی آمادگی بیشتری داشته باشد؛ برنده میدان خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم در یک بازی دیدنی و مهیج با تساوی 3 – 3 به پایان رسید. تبریزی ها ابتدا با 2 گل از حریف پیش افتادند و در ادامه 3 بار دروازه خود را باز شده دیدند تا نهایتا توسط عباس زاده به گل تساوی دست یافتند. دیدار فردای دو تیم از ساعت 19:30 در استادیوم الشارجه امارات برگزار می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]