- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

قرارداد ترابی در تراکتور قانونی است، پرسپولیس و سایپا تخلف کردند

یادداشت وارده : تراختورچی

آذرقلم: پیرو درج مطلبی تحت عنوان « قرارداد جنجالی مهدی ترابی با تراکتورسازی  ( http://azargalam.ir/?p=73688) در خبرگزاری خبرآنلاین که مشروح آن در سایت آذرقلم نیز جهت اطلاع همشهریان و هواداران تراکتورسازی منتشر شد، یکی از مخاطبان همیشگی و وفادار آذرقلم که نخواست نامش فاش شود، نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نوشته واکنش نشان داد. بدون هیچ دخل و تصرفی پاسخ « تراختورچی » را باهم می خوانیم:

*****

اجازه بدهید من هم در چند خط توضیح بدهم تا نویسنده خبر آنلاین به حقیقت ماجرا بیشتر آگاه شود:
اولا: مدیرعامل سایپا فصل قبل بارها و بارها مصاحبه کرد و گفت ترابی سرباز است و فصل قبل در سایپا نخواهد بود که بخوبی مشخص می کند مدیران سایپا کاملا در جریان امور بودند کاملا از همه چیز آگاه هستند. دوما اصلا بازیکن سرباز نیاز به رضایت یا موافقت باشگاه برای رفتن به سربازی و تیم دیگر ندارد بازیکن می تواند دفترچه خدمت سربازی را هر زمان که خواست پست کند و اعزام به خدمت شود و با یکی از تیمهای زیر نظر نیروهای مسلح قرارداد ببندد.

تراختور هم زمانی که با ترابی قرارداد می بست می توانست بازیکن سرباز بگیرد و همه چیز قانونی طی شده و بعد از واگذاری هم قرار شده تعدادی از سربازان با توافق نظام وظیفه تا پایان خدمتشان در تراختور باشند که ترابی هم جزو این سرباز ها است و آقای زنوزی هم گفت کارهای ترابی انجام شده از قبل و بازیکن تراختور است!

درنوشته اشاره کرده سایپا و پرپسولیس مقصر نیست که این به خوبی نیت این نویسنده را از این نوشته نشان می دهد. سایپا و پرسپولیس دو مقصر اصلی این ماجرا هستند. چرا؟ چون سایپا اقدام به فروش بازیکن سرباز به تیم دیگر کرده و پرپسولیس هم با بازیکن سرباز و تحت قرارداد تراختور اومده قرارداد بسته که این همان اغوا کردن بازیکن است. و جالبه پرسپولیس بخاطر موضوع اغوا بازیکن در پرونده طارمی محروم شده و حالا در محرومیت آمده یه بازیکن دیگر را اغوا کرده! بنابراین اگر قرار باشد رای قانونی صادر شود سایپا و پرپسولیس متخلف هستند و دوپنجره نقل و انتقالات حداقل باید محروم شوند و ترابی هم بخاطر عقد قرارداد با دو تیم ۶ ماه محروم!
نکته دیگر اینکه: تراختور همه مسایل را قانونی طی کرده برای جذب این بازیکن. این سایپا و پرپسولیس هستند که تخلف کردند سایپا در فروش بازیکن سرباز و تحت قرارداد تراختور و پرسپولیس هم جذب بازیکن سرباز و تحت قرارداد تراختور و اغوا کردن بازیکن تراختور.
اینکه به بازیکن پول می دهند یانه در صلاحیت فدراسیون نیست بلکه این بخش نامه نیروهای مسلح است که پول ندهند ولی در قالب پاداش میشود مثل بازیکنان دیگر به بازیکن سرباز هم پاداش داد در هر صورت این موضوع پول دادن یا ندادن ربطی به پرونده این بازیکن ندارد.

مطالب مرتبط:

قرارداد جنجالی مهدی ترابی با تراکتورسازی