- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

هشدار امام جمعه ورزقان در مورد پشت پرده قاچاق سنگ طلا

هشدار درباره قاچاق سنگ طلا در شهرستان ورزقان/چه کسانی پشت پرده قاچاق سنگ طلا هستند؟آذرقلم: امام جمعه شهرستان ورزقان درباره قاچاق سنگ طلا در شهرستان هشدار داد و گفت: دادگستری‌های ورزقان و خاروانا باید دستان پشت پرده قاچاق سنگ طلا را قطع کنند، چه کسانی پشت این قضیه قرار دارد ؟ چه کسانی سنگ طلا را از مبدا بارگیری می‌کنند؟

به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، حجت الاسلام مهدی پورمحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزقان با اشاره به وضعیت فضای مجازی شهرستان گفت: اخیر نامه‌ای به استاندار و نماینده محترم ولی فقیه در استان در فضای مجازی منتشر کردند که باید در پاسخ به آنها گفت، وضعیت موجود شهرستان نشان از این است که هر کسی که وضعیت بهتری پیدا می‌کند به شهرهای اطراف مهاجرت می‌کند و طبیعی است که مردم مهاجرت کرده در زمان انتخابات به منطقه خود باز خواهند گشت و در انتخابات شرکت خواهند کرد و این کار تقلب محسوب نمی‌شود.

پورمحمد ادامه داد: به عنوان امام جمعه شهرستان ورزقان طرفدار هیچ شخصی نخواهیم شد و هر یک از کاندیداهای که شورای نگهبان تایید کند مورد تایید ما خواهد بود و مردم هر شخصی را انتخاب کنند ما نیز آن شخص را به عنوان نماینده مردم خواهیم شناخت، بنده تضمین می‌دهم اگر کسی از مدیران دولتی در انتخابات دخالت و طرفداری کنند برخورد قاطع خواهد شد.

وی به برداشت‌های غیرمجاز و قاچاق سنگ طلا در شهرستان اشاره کرد و گفت: وظیفه دولت است که با قاچاق برخورد و مقابله کند، مقادیر زیادی سنگ طلا با تناژهای مختلف از منطقه قاچاق می‌شود که منجر به درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان شده است که قابل توجیح نیست و باید مقابل این کارها گرفته شود.

امام جمعه ورزقان متذکر شد: دادگستری‌های ورزقان و خاروانا باید دستان پشت پرده قاچاق سنگ طلا را قطع کنند، چه کسانی پشت این قضیه قرار دارد ؟ چه کسانی سنگ طلا را از مبدا بارگیری می‌کنند؟باید مشخص شود. انتظار داریم فرمانداری و دستگاه قضایی در این زمینه تلاش کنند، شخصا این موضوع را بررسی و رصد می کنیم که در صورت حصول نتیجه به مردم گزارش خواهیم داد.