- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اعلام آمادگی سازمان میادین شهرداری تبریز برای برگزاری جشنواره ها و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

آذرقلم: مدیر عامل سازمان میادین شهرداری تبریز از اعلام آمادگی این سازمان برای برگزاری جشنواره تولیدات و محصولات کشاورزی آذربایجان در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش آذرقلم، ابراهیم محمدی این مطلب را در برنامه تلویزیونی «تبریزیم» که به صورت زنده از سیمای آذربایجان شرقی پخش می شد اعلام کرد و از تولید کنندگان وکشاورزان جهت برگزاری جشنواره های محصولات کشاورزی دعوت به همکاری کرد.

وی با بیان این که این غرفه ها با تاکید دکتر ایرج شهین باهر شهردار محترم تبریز و در جهت حمایت از تولید کنندگان، کشاورزان و مصرف کنندگان برگزار می شود .

محمدی با بیان اینکه ارائه و تجهیز این غرفه های تخصصی می تواند باعث عرضه مستقیم، ارزان و مطلوب محصولات شود افزود: این برنامه ضمن معرفی قابلیت ها وتوانمندیهای مناطق محتلف آذربایجان و توسعه صنعت گردشگری، می تواند باعث افزایش درآمد کشاورزان شده و با قطع دست واسطه ها و دلالان سبب خواهد شد محصولات با قیمت مناسب تری به دست شهروندان و مصرف کنندگان برسد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری به عناون نمونه از جشنواره آلبالو در شهر تسوج یاد کرد و گفت: شهرداری آماد است تا با واگذاری غرفه های ویژه به این امر، در جهت معرفی توانمندی های کشاورزی این شهر گام برداشته و در کنار آن محصولات با کیفیت تری را با قیمت های مناسب و با حذف دست دلالان به شهروندان ارائه دهد.

وی یکی دیگر از محاسن برگزاری این جشنواره ها را که در سطح جهان نیز معمول و مرسوم است، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در کنار حمایت از تولید کننده و مصرف کننده، و معرفی ظرفیت های کشاورزی استان به مردم دانست.

ابراهیم محمدی در خاتمه تاکید کرد: سازمان میادین آمادگی دارد در طول برگزاری جشنواره ها جهت عرضه  مستقیم و زیر قیمت بازار با اختصاص غرفه با نازلترین اجاره بها در راستای حمایت از کشاورزان، تولیدکنندگان و محصولات کشاورزی استان گام بردارد.