- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

اعتراف سولدو به اشتباه و باقی قضایا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: شکست های تلخ و مستمر تراکتور دیگر غیر قابل تحمل شده اتست. به ویژه برای هوادارانی که تا چندی پیش عاشق این تیم بودند و انتظار قهرمانی از این تیم داشتند . آنها حالا آرزو می کنند که این تیم لااقل به دسته پایین تر سقوط نکند. اما حالا این تیم در رده های پایین در خطر سقوط قرار دارد. سولدو، سرمربی گران قیمت خارجی هم نتوانست برای این تیم کاری بکند. یعنی کاری که هر مربی درجه سوم بومی هم می توانست بهتر از او کار کند و چه بسا به لطف تعصب خود، نتایج بهتری هم می گرفت.

به گزارش آذرقلم، سولدو باز هم بعد از این بازی اعتراف کرد که اشنباه کرده و به خاطر یک استباه گل خورده است. همان بهانه همیشگی که هر مربی می تواند آن را در جلوی دوربین ها و خبرنگاران بیان کند. اما واقعیت را باید از زبان سرمربی تیم حریف شنید. واقعیتی تلخ:
مجیدی سرمربی استقلال نکته جالب و عبرت آموزی گفت. او ابراز داشت: تراکتور حتی یک ضربه به چارچوب ما هم نداشت! وی با تاکید بر اینکه تراکتور تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
حال با این بیان صریح و شفاف، دیگر هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. آیا تیمی که تا چند فصل پیش با تیم های صدر جدول در کورس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بود نمی توانست رتبه ای شایسته تر از رده های آخر پیدا کند؟ مقصر کیست؟ بازیکنان یا سرمربی؟
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شرایط تیمی که برای کسب رتبه‌های بالای جدول می‌جنگد، با یک تیم بحران زده، متفاوت است، گفت: تراکتور برای فصل آینده باید ثبات داشته باشد.
سولدو خود معتقد است که بازیکنان تیم امروز خوب بودند ولی روی یک اشتباه و غفلت بازی را باختیم! بنابراین کارشناسان باید بررسی کنند و علت این شکست ها و ناکامی های بی دلیل و پی در پی را جستجو کنند. سرمربی مقصر است یا بازیکنان؟![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]